MammaTillTheo

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linda Bäckman - 10 oktober 2011 11:14

Har knappt sovit en blund nu på 3 nätter, så otroligt färdig men sova det är omöjligt, hur trött jag än är.


I natt var det värst, vritt och vänt mej konstant hela natten, lega och stirra i alla väggar, taket, fönstret, hyllan och dörren, wihoo!


Så när Thimmy drog iväg på kursen så tänkte jag att nu kan jag kanske sova lite bättre, när jag får hela sängen för mej sälv att fläska ut mej i. Men inte då, eller jo när jag väl är påväg att somna in så ringer dom och ska fösöka förlänga mitt abonemang och proppsa på mej en ny telefon och dyrare räkningar.

12 minuter och 8 sekunder tog samtalet, tror ni man kunde somna om efter det? Näe!!

Vara bara kliva upp, ta en dusch det och nu går jag här som en zombie!

Av Linda Bäckman - 8 oktober 2011 09:29

Hela fredagen spenderades med älsklingen, massa dataspel, massage, glass, tända ljus och saft =)


Tänkte vi skulle lägga oss tidigt men vet inte om jag la mej före 1 =P hehe


Va lite konstigt och ovanligt att inte lillebror sov här.

Av Linda Bäckman - 8 oktober 2011 09:26

Kan det inte bli dags för mej åxå snart? 2 dagar kvar men kommer garanterat gå över tiden som det känns.

Önskar du kunde komma nu, längtar så otroligt efter dej<3


Och ett stort grattis till Rebecka som fått en liten son =)


Av Linda Bäckman - 6 oktober 2011 20:28

Jag har en riktig tröttdag idag, klev upp vid alv 11 då Thimmy ringde och fråga om vi skulle åka på Ljusdalshem så vi fick det gjort. Sen gick jag och la mej en sväng innan jag och pappa skulle iväg till Hudik på sjukhuset. 


Precis fått i mej lite middag och ska strax lägga mej, orkar inte hålla mej vaken.

Av Linda Bäckman - 6 oktober 2011 20:25

Helt sjukt! Om 4 dagar är du beräknad att komma till världen, kan knappt fatta att det är sant. 

Jag längtar så otroligt, önskar värkarna kunde sätta igång nu och vi kunde få åka in.


<3

Av Linda Bäckman - 6 oktober 2011 20:24

'ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ




Detta är då kattens inlägg!


Gosesjuk katt vill åxå vara med =D

Av Linda Bäckman - 3 oktober 2011 14:05

Snällt snällt! =P Här sitter man och försöker spela och så poff pang tappar jag internet, strular och har mej och till slut inser vi att Thimmy är så extremt inne i spelet och råkat fippla ut min nätverkskabel när han inte riktigt kan sitta still för spelet inte gör riktigt som han vill =P

Av Linda Bäckman - 2 oktober 2011 14:57

Ibland är det bra när andra är lite små bakis eller nå sånt , för då får man ha bakisdag =P


Pizza, cola och film med pojkarna är vad som står på schemat=D Ska bli gött som fan,


Och dessutom som funkar min dvd igen =P Inte funkat som den ska på nått år men idag så skruva lillebror upp den, dammsög ur den och så nu funkar den som den ska =)


Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards