MammaTillTheo

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Linda Bäckman - 18 oktober 2011 22:32

Fortfarande värkar, duschat 3 gånger och det går inte över. Mildades ett tag men sen började det igen och då stegrades värken.


Pratade även med förlossningen för lite rådgivning. Skulle ta alvedon och se om det hjäpte nå sen fick jag välja om jag ville åka in eller inte. 

Men ska prova lägga mej och sova lite här och funkar det inte så ska vi åka in. 

Man vill ju inte behöva ligga där alltför läne heller, och det kan ju ta tid när det är första barnet säger dom.

Av Linda Bäckman - 18 oktober 2011 17:39

Tycker de här är som lite svårt jag. När vet man att värkarna är tillräckligt kraftig att ringa till förlossningen? Hur vet jag om det är förvärkar eller riktiga värkar?


Slemmproppen gick nog nyss i alla fall, värkarna blir allt kraftigare, värkarna är på annat sätt än dom varit förut.

Av Linda Bäckman - 18 oktober 2011 14:10

Har suttit ett tag i duschen men det fortsätter, brukar gå över i vanligt fall för min del. 

Jag bara håller tummarna nu =D


Tänk! Ska jag få träffa dej snart? <3


Började klockan mellan halv 12 och 12 på bussen så jag hoppas hoppas hoppas!!!!!!

Av Linda Bäckman - 18 oktober 2011 13:12

Ja då var man hemma från Hudik, tack och lov! Började få sånna förvärkar på bussen hem och de sitter fortfarande i så jag håller tummarna och hoppas det är på gång.


Allting visa jätte bra på 41 veckorskontrollen. Fick även en ny tid om en vecka i fall jag inte fått innan dess, men det hoppas jag verkligen att jag fått.


Nu ska jag ta mej en dusch och se om det släpper lite. 


Och en till sak =) Min bebis kommer väga ca 3-3½ kg =P

Av Linda Bäckman - 18 oktober 2011 07:24

Läre försöka sätta lite fart och göra mej i ordning, för idag bär det av till Hudik. 41 veckorskontroll som gäller. 

Sen när jag kommer hem sa jag sova, försöka i alla fall. 


Håll tummarna för me att vattnet inte går på bussen nu =P

Av Linda Bäckman - 18 oktober 2011 07:20

Ligger vaken i stort sätt genom hela nätterna, vrider och vänder mej och kan verkligen inte sova. Somnar jag så vaknar jag strax efter igen.


alla säger se till att vara utvilad till förlossningen, det kommer du behöva. Undra när jag ska lyckas göra de?

Ju längre tid det går tills allt sätter igång desto tröttare kommer jag vara. 2 veckors sömnlösa nätter är inte allt för kul.

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards