MammaTillTheo

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linda Bäckman - 11 oktober 2011 13:48

Idag är det en dag efter bf, önskar det sätter igång idag.


Men inga värkar eller något så jag lär nog få vänta, går väl över tiden med 2 veckar eller något, skulle inte förvåna mej.


Men vi längtar otroligt efter dej och hoppas du skyndar på lite<3

Av Linda Bäckman - 11 oktober 2011 13:44

Gjort frukost åt Emil, lyxa till med toast idag =P 

Sen hängt upp 2 maskiner tvätt och slängt in 2 nya, får hoppas att älsklingen inte blir sur över att jag tvättar hans jobbarkläder =P


Börjar bli trött som bara den, tror jag ska lägga mej en stund, kanske slänga igång en film. Är i stort behov av vila nu.

Få se om jag orkar ta disken först.

Av Linda Bäckman - 11 oktober 2011 12:21

Idag var man uppe med tuppen, bad mamma väcka mej halv 6 och då var det då inte svårt att kliva upp. Låg redan vaken, knappt sovit en blund i natt heller, så nu är jag inne på 4 sömnlösa natten.


Fick i mej lite frukost, diskade och begav oss till Ljusdal. Vid 7 gick jag och la mej igen i hopp om att kunna sova, lyckades lite grann men inte alt för mycket.


Nu är 2 tvättmaskiner precis igångsatta, sen blir det att bädda rent i alla sängar, fixa in mer i garderoben, försöka damsuga om damsugarn vill funka.

Av Linda Bäckman - 10 oktober 2011 23:30

Jag har fått för mej att det blir en pojke, vad tror ni?


Gissa gärna =D

Av Linda Bäckman - 10 oktober 2011 23:11

Ingen bebis än så länge =( Hoppas på imorgon då.


Hoppas på sömn i natt så man är lite utvilad, skulle mer än behövas.


Men ska passa på att njuta av en tom säng i natt =P Inge illa menat Thimmy =P Men vi slipper knuffa på varandra i natt och jag kan fläka ut mej hur mycket jag vill =D

Av Linda Bäckman - 10 oktober 2011 22:32

Bestämde mej för att åka till Hennan idag, kolla in lite vad jag har kvar som ska ner.


Blev bjuden på go middag, kändes som helg nästan med tända ljus, dricka och fint och gott på tallriken.


Pappa och jag satte ihop vagnen efter att alla delar tvättats och så kika vi om den gick in i golfen, och så klart så gjorde den ju de.

Skönt de eftersom man knappast har råd att skaffa en större bil än så länge.


Sen vart det lite tv tittande och nu sängen. Jag snodde Emils säng och Emils dator medans han sitter vid min dator och ska sova i min soffa =P Lite ombytta platser =D


Av Linda Bäckman - 10 oktober 2011 11:22

Fan! Hade hoppats på att tvättstugan skulle vara ledig idag men inte då, jo till klockan 12, nästan 1 timme kvar på den tiden.


Men fick en tid imorgon så man får väl se om man är på bb eller om man är hemma och tvättar =P


Skulle ha varit till Hudik en sväng och prova en ammningsbh. Hon ringde i lördags och berättade att hon fått in en så, läre väl in och se om den passar eller inte. 


Så jäkulst svårt det där med att köpa bh tycker jag, inte alls kul.


Men nu ska jag få ett nytt liv och i det livet ska jag gå ner i vikt, även mina bröst. Hoppas även på att jag kan få göra en förminskning så det går att hitta en bh som inte kostar 750 kr.

Av Linda Bäckman - 10 oktober 2011 11:19

Idag är du äntligen planerad att födas men tror du inte vill titta ut än, inte som det känns i alla fall. Inga värar eller något alls.


Längtar så otroligt efter dej mitt lilla hjärta <3

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards