MammaTillTheo

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Linda Bäckman - 28 oktober 2011 18:29

Suttit och kollat på Saltkråkan med Thimmy, Theo och Anna =) 


Man kan ju aldrig ledsna på Astrid Lindgren filmer måste jag säga, älskar dom!



Sötnosen min har somnat riktigt efter att ha varit vaken största delen utav dagen idag.


  


Av Linda Bäckman - 28 oktober 2011 13:16

Fick en riktig chock igår, 8 dagar efter förlossningen. Var till Hennan så mormor och morfar fick susa lite på barnbarnet lite, så ställde jag mej på vågen och kollade vad jag vägde för kul. 

Insåg att jag gått ner 10-11 kg. Väger 3 kg mindreän vad jag vägde när jag vart gravid.


Och mätte mej runt magen idag, har gått ner 11 cm sen dagen innan jag födde =)


Och då har jag enbart varit ute och gått en gång.


Bara l'ngtar efter att kunna ut och gå igen =) Kanske går jag ner mer ännu mer då åxå =P

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards