MammaTillTheo

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linda Bäckman - 12 oktober 2011 13:54

Ja än har det inte satt igång men det låter mer och mer som att det kan vara dags snart.


Några tjejer har skrivit hur dom varit/känt sej innan det hela satt igång och mycke stämmer in på hur det varit för mej nu i 2 dagar.

Sen var jag på MVC precis och mitt blodtryck var högre än vanligt, och de brukar det tydligen kunna bli när det är på väg att sätta igång sa barnmorskan.


Så nu håller jag tummarna och hoppas till 1000 att det sätter igång så jag får träffa min lilla bebis <3

Av Linda Bäckman - 12 oktober 2011 07:14

Fick sova lite bättre i natt, inte bra men bättre.


Thimmy är på skolan, Emil försöker sova så jag tror jag tar en dusch för att fördröjja tiden, sova mer det kan jag då inte.

Av Linda Bäckman - 11 oktober 2011 20:51

Vill ju ha dej hos mej <3


Sätt fart nu så jag får hålla dej i min famn <3

Av Linda Bäckman - 11 oktober 2011 19:32

Har ni några bra filmtips till mej kanske?


Gärna Tjejfilmer och riktigt bra skräckfilmer.


Less på allt jag har och skulle vilja införskaffa mej lite nytt.

Av Linda Bäckman - 11 oktober 2011 19:21

Ja jag är riktigt negativ idag, jag vet det. Men det finns anledningar trots att det inte går att förstås för vissa eller vad man ska säga.


Vissa skulle förstr det utan tvekan men vissa inte. 


Men men så är det med det!


Bara le, se glad ut och hålla käften!

Av Linda Bäckman - 11 oktober 2011 19:13

När


  • Folk verkar tro att saker görs av sej själv.
  • Man måste tjata på någon för att personen ska göra saker.
  • Personer inte kan se något själv
  • Man ber om en sak så görs hälften.
  • Någon säger att jag gör de men sen skippar det och spelar wow och kollar på tv nårgra dagar och sen gör man saker själv och personen säger men jag sa ju att jag skulle göra det.
  • Folk är egoistisk.
  • När det inte visas någon uppskattning när det borde.


Av Linda Bäckman - 11 oktober 2011 16:56

Suckar sönder inombords snart! Alltid samma och jag tycker inte om det men va ska man göra?

Hålla minen, hålla käften och fixa det själv ändå.

Av Linda Bäckman - 11 oktober 2011 14:38

Alla 4 maskiner är på torkning nu, disken är tagen och jag som tänkte lägga mej och vila?

Vart inte riktigt så =P Trött som ett as men samtidigt energifull på något sätt och vis. 


Har till och med funderingar på att baka lite småkakor som man kan frysa in ifall man får besök =D

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards