MammaTillTheo

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Linda Bäckman - 27 oktober 2011 13:23

Vi har nyss haft besök av Emma och Sandra =)

Fick jätte fina presenter av dom.


Strax bär det av till Hennan. Ammat lille Theo och ska kolla skötväskan att jag har allt jag behöver med mej.

Av Linda Bäckman - 27 oktober 2011 09:45



Man måste ju passa på och knäppa kort när man får chansen. Det är nästan ett år sen jag knäppte kort på Emil sist. Men när han höll i Theo fick jag faktiskt lov, till och med att lägga ut det =D  

Av Linda Bäckman - 27 oktober 2011 09:40



Igår vart det mormor mys för lille Theo =)


Snälla mamma åkte och handla tvål, amningskupor och fixade bedövningsmedel åt mej =)

Stort tack för de! <3


Känner mej bättre idag så skippar MVC. Hade tänkt åka dit annars och be dom kolla lite om stygnen ska tas bort eller inte.

Har tappat något stygn, inte skönt kan jag mer än lova. Så sa dom att man kan ta bort stygnen ibland så kan det bli bättre.

Men känner mej bättre idag så avvaktar lite =) 

Av Linda Bäckman - 27 oktober 2011 09:37

Fick besök här om dagen av Carro, Moa och Ally =)


Dom kom hit och tittade på lille Theo, fikade och Theo fick presenter.

En filt, kläder och blöjor. Jätte söta saker =D


 

Av Linda Bäckman - 27 oktober 2011 09:15

Alla sover här hemma, bara jag och katten som är vaken, eller näe hon har somnat på musmattan. 

Lite avensjuk tror jag och vill vara med nu när bebis har kommit.




Mina älsklingar <3  

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards