MammaTillTheo

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Linda Bäckman - 13 oktober 2011 18:44

Va roligt, eller inte! Kaxkatten man har, har varit ute och slagits igen med samma katt som här om dagen. 


Låg nyss och myste med henne i soffan och blev blöt på fingrarna. Så igen har hon ett sår, dock inte djupt den här gången, har genom skinnet, men ser ju inte direkt mysigt ut.


Så så fram med koksaltslösningen, rakhyveln och tratten igen och leka vetrinär ännu en gång. 


Hon ser inte allt för munter ut i tratten men hon vänjer sej, funka ju kanon bra sist, och då var det ju ett djupt sår så hoppas det här går ännu fortare =D

Av Linda Bäckman - 13 oktober 2011 16:51

Hatar när folk enbart kan hjälpa till när dom känner sej tvingad, man tjatat på dom i 2 veckor m.m

Av Linda Bäckman - 13 oktober 2011 14:33

Har tagit på mej sockor och min one piece, lindat in mej i filtar, gjort en kopp te, tagit glasögonen och boken och satt mej på uteplatsen utanför våran lägenhet.


Jag verkligen njuter måste jag säga, trivs så otroligt bra i lägenheten och allt. Så glad att vi fyttade hit.

Av Linda Bäckman - 13 oktober 2011 13:34

Inget än i alla fall. Känner mej lite hängig, vill bara sova. Men känns jobbigt för jag harinte gjort något annat än lega idag.

Precis gjort mej ett glas te och tänkte sätta mej ute en sväng, få lite frisk luft.


Precis betalat 2 räkningar, blev glad när jag såg summan på mobilräkningen, hade förväntat mej att en skulle ligga på typ 200 mer den här månaden men icke =)

Dock blev jag brydd över att Ljusnet skicka ut en räkning på 2 månader, det brukar dom inte göra.


Så nu är man pank i stort sett, jag som funderade på att följa med till Hudik och prova den där BH´n som dom fått in. 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards