MammaTillTheo

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Linda Bäckman - 2 oktober 2011 14:57

Ibland är det bra när andra är lite små bakis eller nå sånt , för då får man ha bakisdag =P


Pizza, cola och film med pojkarna är vad som står på schemat=D Ska bli gött som fan,


Och dessutom som funkar min dvd igen =P Inte funkat som den ska på nått år men idag så skruva lillebror upp den, dammsög ur den och så nu funkar den som den ska =)


Av Linda Bäckman - 2 oktober 2011 13:18

Nu när vi äntligen har internet ska jag ta och betala en räkning och säga upp Allt om mat tidningen som kommer varje månad.


Vill inte riktigt komma på mitt konto men men. Har blivit sjukligt duktig på att hantera pengar måste jag säga, inte fått pengar på 2 månader men ändå lyckats klara mej.


Av Linda Bäckman - 2 oktober 2011 12:33

Jag vill göra något, är grymt uttråkad. Lillebror sover i soffan och Thimmy är och skruvar bil. 

Och är dessutom brutalt sugen på cola men vågar inte ge mej på att knata in på köpingen pga min foglossning och tryck på den där satans nerven. Räcker att gå några meter så skär det som fan och jag känner mej som farmor anka eller något sånt.


Av Linda Bäckman - 2 oktober 2011 12:00

Herre gud vad tiden flyger iväg. Det är bara 8 dagar kvar till beräknat datum. Längtar så otroligt och önskar bara att det kunde sätta igång snart. Vill ha dej hos oss nu <3


Av Linda Bäckman - 2 oktober 2011 11:56

Äntligen har vi flyttat in i den nya större lägenheten. Vi skulle egentligen få nycklarna igår men fick dom i måndags när jag ringde i stället.


Det mesta är på plats, men kläder, handukar, gardiner, köksaker och ljussaker är fortfarande inte helt fixat, men det kommer väl.


Vi har ju fått in dom viktigaste sakerna i alla fall =)


Och 1000 tack till mamma, pappa och lillebror som hjälpt oss med flyttning av saker m.m

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards