MammaTillTheo

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Linda Bäckman - 17 oktober 2011 20:45

Fortfarnde ingen bebis =( 

Blir till att åka på 41 veckorskontroll imorgon.

Kan inte påstå att jag är sugen att åka buss, men men.


Jag hoppas verkligen det sätter igång snart, längtar efter dej är så stor <3

Av Linda Bäckman - 17 oktober 2011 13:31

Någon som vill spela Betapet med mej??


Bli medlem på http://www.betapet.se/



Av Linda Bäckman - 17 oktober 2011 10:39

Herrugud va tiden går segt, känns som den står still.

Hela graviditeten gick med flygande fart, speciellt dom sista månaderna, men nu dagarna efter beräknade datumet dom går verkligen med snigelfart!


Har jag inte åkt in tills i morgon blir det 41 V kontroll i Hudik. Inte alls sugen på de. Sätta sej på en buss dit och hem, tänk om vattnet skulle gå eller något, pinsamt det skulle bara. Visst det är väl en normal grejj mej ändå pinsamt om det skulle gå bland massa folk som man inte känner.


Av Linda Bäckman - 17 oktober 2011 10:31

Thimmy brukar ju alltid ligga längre när han får men i morse då hoppa han då upp vid 7 och jag som hade sagt igår kväll att jag skulle hoppa upp och äta frukost tillsammans med han fortsatte at försöka sova=P


Men var uppe tidigare på morgonen jag plus alla dessa gånger man vaknar och ligger vaken på nätterna, inte konstigt man är trött dygnet runt.


Nyss släppt in katten, tvättat såret på henne och ska väl snart få i mej lite frukost och ta en dusch.

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards