MammaTillTheo

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Linda Bäckman - 15 oktober 2011 16:15

Jag vet att jag varit hyper extremt grymt dålig på att lägga in bilder och annat jocks på bloggen.


Det tråkiga är att det blir aldrig av att jag knäpper kort längre, varför vet jag inte men jag ska verkligen försöka ändra mej.


Har itne direkt haft någon tid över och bara massa o-ordning på allt. 


Men jag klipte ihop några bilder på magen från V 16 tills idag om någon är nyfiken att se. 


 

Av Linda Bäckman - 15 oktober 2011 15:54

Nu tycker jag verkligen att du kan bestämma dej för att komma ut mitt lilla hjärta <3





Snacka om stormage! =P


Fast ändå bara 13 cm större runt magen än innan jag vart gravid och 6,5 kg tyngre =D 

Av Linda Bäckman - 15 oktober 2011 15:40

Tycker som lite synd om min lilla katt, ser inte allt för skönt ut.




Fast har redan börjat läka lite så nu ser det ut så här efter 2 dygn?




Läker förjäkla bra måste jag säga, samma sak sist fats då var det ju mycke värre. Då hade det ju till och med gått igenom och var ett litet jack. Läkte på en vecka då.




Ser inte allt förtjust ut tjejen min. Men så fort man lägger henne på rygg och börjar raka på magen så slappnar hon knstigt nog av. Och det gåt hur bra som helst att tvätta rent såret.

Tratten som hon hr runt halsen blir jag verkligen förvånad över hur extremt duktig hon är. Inte ett försök att försöka få av den eller något, lika förra gången, det var lite första dagen då men sen funka hur bra som helst.    

Av Linda Bäckman - 15 oktober 2011 13:29

Solen skiner och det är super fint väder. Jag är så otroligt sugen på att ta en lång skön promenad.

Önskar jag kunde, men foglossningen gör att jag inte alls kan gå många meter utan att det känns som knivar är instucken.


Jag längtar ett att kunna ut och gå, kunna röra på mej, börja träna =)


Efter förlossningen ska jag bli av med min gamla kropp. Jag har sagt det många gånger förut, jag vet men den här gången är det annorlunda. 

Jag har redan börjat, jag är inte densamma jag var för ett år sen på något sätt och vis, jag är en ny människa och ännu bättre ska jag bli.


Jag har tagit tag i min ekonomi, äter inte längre massa skräpmat, trycker inte i mej massa godis och chips, försöker minska mer och mer på dricka, försöker äta regelbundet, ska bli bättre på det. 


Det är väl även därför jag väger 6,5 kg mer än vad jag gjorde innan jag vart gravid, på grund av att jag fått andra matvanor och mår bättre på alla sätt och vis.


Jag är otroligt glad för det, det kommer nog bli lättare att fortsätta.

Vill ju inte vara en överviktig mamma som inte orkar med att leka med sitt barn.

Av Linda Bäckman - 15 oktober 2011 13:25

Tiden går men ingen bebis på väg än som det verkar. 


Önskar det kunde sätta igång, vill ju ha dej här hos oss <3


Börjat fått mer ch mer förvärkar i alla fall så det är väl postivt =)

Men väntan är ju så seg!

Av Linda Bäckman - 15 oktober 2011 13:22

Fredagskvällen spenderades i Hennan. 

Jag och Thimmy bestämde oss för att åka dit. Vi blev bjuden på jätte god mat och sen satt vi framför tv resten av kvällen.




Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards