MammaTillTheo

Alla inlägg under juni 2012

Av Linda Bäckman - 11 juni 2012 12:34

 





   

Av Linda Bäckman - 11 juni 2012 12:27

Min dator verkar ju inte må allt för bra, låter som fläkten ska gå vilken sekund som helst, nätverkssladden åker ur konstant hela tiden för det glappar och uttaget där man sätter sladd till tvn har slutat funka.


Därför känns det bättre att köpa en ny dator, har kikat lite grann och funderar på den här faktiskt


Den bärbara datorn Inspiron 14z


Någon som har en sådan och vet om den är bra?


 

Av Linda Bäckman - 11 juni 2012 12:21

       



 

Av Linda Bäckman - 11 juni 2012 12:17

   


Ingen kommer någonsin kunna älska dej lika mycket som jag mitt underbara barn <3 Du är mitt allt och det absolut bästa som hänt mej <3 Du är det bästa beslut jag tagit <3


 

Av Linda Bäckman - 11 juni 2012 12:12

Ligger som efter lite med bloggningen men bättre sent än aldrig =)


 


        


På förmiddan var det kanon väder så ringde till Malin och fråga om hon inte skulle slänga sej på bussen och ta en promenad med oss i Ljusdal. Sagt och gjort men när vi kommit in mot köpingen så börjar det regna och åska, men åskan lugnade sej och vi trotsade regnet och gick 9000 steg =)


 

Av Linda Bäckman - 11 juni 2012 12:07

   


Killen som gärna vill ha mammas hår över ögonen när han är trött. Slappnar av då och somnar lättare.



 

Av Linda Bäckman - 11 juni 2012 12:01

Fick papper förra veckan om att underhållsbidraget blivit beviljat. Detvar ju strul förut, Theos pappa skötte inte betalningen som han skule så fick ju gå på försäkringskassan och ansöka om att dom sköter det så jag är säker på att vi får pengarna.


Har ju fått varit utan underhållsbidrag i 3 månader nu, men som det ser ut så kommer jag få nu den 25 och det jublar jag högt över.




Men stort tack till min kära mamma, papa och lillebror som lånat ut pengar till mej så vi klarat oss ändå. Ni är guld värda <3


   

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards