MammaTillTheo

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Linda Bäckman - 13 juni 2012 21:44

Theo sover och jag funderar på om jag ska krypa ner i soffan och se ett avsnitt av Tho O.C eller om jag ska gå och lägga mej. Varit sjukt trött hela dagen så kanske smartast att lägga sej i hopp om att man vaknar med mer energi imorgon.


   



Älskar dej mitt hjärta <3 



 

Av Linda Bäckman - 13 juni 2012 21:35

Haft en kanon dag idag, Theo har dock varit väldigt trött då han fick svårt att slappna av och inte kunde sova.


   


Va så trött och hungrig så slängde ihop lite pyttipanna när vi kom hem och sen vart det bus med Theo som klättra runt i soffan =)


     


   

Av Linda Bäckman - 13 juni 2012 14:26

Nu har jag och Theo varit Till Tallåsen och träffat tjejerna. Vi åt god kycklingsallad och glass med jordgubbar till efterrätt, riktigt mumsigt! =) Riktigt kul att träffa alla och längtar redan tills nästa gång.


 


Ska strax slå in ett paket och göra oss i ordning för klockan 5 ska vi på  kalas =)


Ska även försöka hinna med att städa lite i lägenheten och ta reda på all tvätt som jag tvätt igår, hela 6 maskiner.



 


Av Linda Bäckman - 13 juni 2012 10:07

Har gjort oss i ordning nu på morgonen och snart ska vi hämta upp Carola och sen ska vi mötas på coop för lite handling och sen bär det av till Linnea för lunch mys med tjejerna =)


Ska bli så otroligt kul att träffa alla igen, har ju knappt sett någon av dom sen jag slutade jobba. Saknat er som tusan ska ni veta <3



 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards