MammaTillTheo

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Linda Bäckman - 26 juni 2012 14:30

Ja nu sitter man här igen, precis flyttat över lite pengar och gör mej mer och mer skuldfri =) Nu är det bara 3400 kr kvar till lillebror och sen jäklar är bilen betald och jag slipper ha någon skuld.


Theo bus sover så jag bassar på att blogga och kolla facebook lite. Folk som åker förbi på landsvägen saktar in lite och kollar på mej haha. Ser väl inte helt normalt ut att sitta vid datorn i bilen diekt mitt i skogen  ingenstans =P



Jag njuter iallafall av att vara här, även om jag inte gör något så är det underbart. Bara ta det lugnt, slappna av, inte känna någon stress, man kan bara vara här.


Om någon skulle åka ht och aldrig varit här förut skulle dom nog säkert tänka -va är det för speciellt med det här? Måste ju vara skit tråkigt och massa sånt. Men för oss som brukar vara här är det ett paradis <3


Jag är sjukt glad att jag slapp åka hem idag, vill verkligen inte det. Stort jätte tack till Thimmy som erbjöd sej att fixa med dvd ställena så jag slapp åka hem. Guld värt! Känner även att du är tillbaka igen och jag är glad =D




   

Av Linda Bäckman - 26 juni 2012 10:21

Satt ju och skrev igår att det var menat att jag inte skulle få se björn någon gång i mitt liv, mer än på djurpark. Men så fel jag hade! =) När jag stände av datorn och åkte hemåt så vad får jag se? Jo en björn som springer ca 20 meter in från vägen. Dock hann jag inte å upp någon kamera för ens den vek in i skogen.


 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards