MammaTillTheo

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Linda Bäckman - 12 juni 2012 17:26

Premiärturen tagen =) Känns så overkligt och konstigt att köra iväg själv. Ovant var det att köra bilen min åxå, när man är ovan den så blir det lätt ryckigt när man ska iväg dom första starterna =P


Har varit och införskaffat mej en hallmöbel och en present =) Ska på kalas imorgon och sen bär det kanske av till Örnåsen.


Tvättat hela dagen och sen blev det middag med Emil och Linn, vi gjorde natchos hur gött som helst =)  Snart ska resten av tvätten in, har till 18 på mej. Sen får jag se vad som händer ikväll, sugen på ut och köra men vart ska jag köra liksom och hur kul är det att brumma runt själv bara?


 

Av Linda Bäckman - 12 juni 2012 09:49

Yes nu har jag äntligen körkort efter många år på körskola. Börjat och slutat ett x antal gånger, skrivit in mej på 2 körskolor, köpt böcker på gånger (nära på 3) men nu äntligen, har jag fått det =)


Känns som jävla underbart och extremt overkligt. Jag får köra själv utan någon bredvid mej.


Nu kan jag oh Theo hitta på saker och ting, åka hur som helst och blir mycket lättare med jobb. Skulle ha bytt bil bara, vill ha en kombi så det inte bli så trångt med vagn och all packning.



 

Av Linda Bäckman - 12 juni 2012 06:45

Om ca 45 minuter hämtar min körskolelärare upp mej och jag undrar hur det kommer gå. Legat på spänn hela natten och knappt sovit en blund. Vänt och vridit på kudar, ändrat sovställningar, provat ligga på spikmatta i omgångar men inget hjälpte, tankarna tog över.


Ska få i mej lite youghurt med havrefras och hoppas på att jag piggnar till lite för jag vill verkligen inte kugga mej idag.


Det är så jävla sjukt! Om 2 timmar och 10 minuter kan jag ha körkort, så jävla overkligt. Förstår inte ens att jag gjort uppskrivningen och klarat den.



 


Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards