MammaTillTheo

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Linda Bäckman - 4 juni 2012 23:19

   


 

Av Linda Bäckman - 4 juni 2012 23:14

Ja nu är jag verkligen på gång med mitt körkort. Uppkörningen närmar sej med stormsteg och jag börjar gruva mej lite smått, Får se dock om jag hinner klart innan dagen kommer, annars måste vi skjuta upp det.


Men körde 2 lektioner idag och ska köra 2 i morgon och sen på måndag så hoppas jag hinner bli klar. Han sa att det är verkligen jätte skillnad nu efter jag började berätta hur jag ska köra samtidigt som jag kör.


Han sa även att jag låg bra till och trodde inte att jag skulle behöva skjuta upp men det är något som märks.



 

BVC

Av Linda Bäckman - 4 juni 2012 23:08

Idag var det dags för BVC igen. Den här gången träffade vi tandhygienisten som gav lite tips och råd plus att Theo fick en tandborste. 


Sen var det även dags för vägning och mätning. Han hade inte ökat nå på längden men gått upp 140 g så nu väger han 9300 g.


 

Av Linda Bäckman - 4 juni 2012 22:39

På lördagen åkte jag och Theo till Hennan. Tog det lugnt framför tvn bara, åt god mat och fick chansen att sova ut då Theo sov med mormor. Jag lyckades sova hela natten utan att vakna, helt otroligt. Somnade vid 23, vaknade vid 6 och somnade om igen och sov till halv 10. Kan säga att det behövdes =)


 


Sen bar det av hemåt igen, kollade på Big brother med Ralf. Måste säga att rätt person vann. Från början kunde jag verkligen inte med Hanna men ju längre tiden gick desto mer gillade jag henne. Hon var en värdig vinnare.


 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards