MammaTillTheo

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Linda Bäckman - 27 juni 2012 13:17

Ligger ute på gården i Theos vindskydd och solar lite grann. Theo är trött men rullar mest runt som han börjat med, vill inte riktigt slappna av längre sen han lärde sej att kravla sej fram.Gunnar och Gudrun stannade nyss till här innan dom skulle bege sej på lite utflykt :-) har tänkt att gå och hälsa på dom i flera dagar men varit så otroligt trött och slö, plus att Theo varit förkyld så har känts dumt om man skulle smitta dom.Det är verkligen kanonväder och jag har inte ens dåligt samvete att jag klev upp klockan 11. Theo var ju vaken mycke. I natt så det blev knappt någon sömn, 3-4 timmar. Får se vad vi ska hitta på idag, sugen på att åka till Sveg och kika en sväng och handla hem lite. Men får se hur det blir. Kanske vore bra åxå så Theo får sova i bilen

Av Linda Bäckman - 27 juni 2012 07:54

Ligger i sängen fortfarande, funderar på att kliva upp fast skulle egentligen behöva sova lite till. Theo vaknade klockan 1 i natt och var super gnällig till klockan 3 och sen vakna han klockan 6 igen, på de blev love allt för mycket o!sömn där emellan.Funderar på att ta en promenad efter frukost, dom blir brydd här att jag vågar fast jag vet att björnen går här. Men jag kan lova att jag har gått förbi ett antal björnar i mitt liv. Igår gick jag några km, varit helt stilla annars på den fronten så de är inte bra, måste skärpa till mej.Lust nu kryper Theo runt i sängen, övertrött och kan inte slappna avKanske även kan sola lite idag, solen lyser igenom gardinerna :-) hoppas det håller i sej för jag börjar bli less på regn och moln.

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards