MammaTillTheo

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Linda Bäckman - 23 juni 2012 00:44

Vi bestämde oss för att åka hem idag och kanske åker vi tillbaka i morgon eller på söndag, vi får se. Jag och Theo åkte hem till oss först och badade/duschade, han fick äta lite och jag hämtade min dator. Sen åkte vi vidare till Hennan där det bjöds på min favorit rätt. Någon slags potatiskaka med jordärtskocka och scharlottenlök, grillad fläskfile och kantarellsås.


     

Av Linda Bäckman - 23 juni 2012 00:28

 


På onsdagen packade jag bakluckan full och så begav vi oss mot Örnåsen, Jag, Theo och Missi. Körde sakta sakta på skogsvägen i hopp om att få se björnen som alla pratar om men inte fick jag se den så klart. När vi kom upp så packade jag in alla saker, matade Theo och sen var det dags för städning och byte av sängkläder. Pappa kom medans jag höll på at städa så han satt med Theo så fick jag städa klart övervåningen och packa uppa alla väskor. Lite senare ändå kom mamma och vi käkade mat, ost och kex och tog det lugnt framför tvn.


     


 

Theo fick inviga sin resesäng som jag köte dagen innan på loppisen i Hennan


På torsdagen åkte vi till Sveg och kollade på folkrace och backrally, riktigt skoj, faste jag tyckte det är sjukt mycket bättre på hemmaplan.


         


Mamma hade med sej godsaker som vi vräkte i oss, baugette med mögelost och kalkon och potatissallad med kycklingfile.


Sen åkte vi till Birgittas lägenhet oc lånade toan och kollade hur hennes lägenhet såg ut, riktigt mysig måste jag säga. Sen bar det av till Örnåsen igen.


Tog även årets första dopp i helgen, skapligt sent men man har ju inte samma möjlighet längre nu när jag har barn men det gör då verkligen ingenting för jag skulle aldrig vilja ha något annat liv än det jag har nu <3


         


Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards