MammaTillTheo

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Linda Bäckman - 1 juni 2012 10:53

Får så sjukt dåligt samvete och känner mej så otroligt hems nu när jag haft barnvakt åt Theo flera gånger i veckan. Det är ju för en bra sak, så jag lättare kan få jobb och så han och jag ska ha bättre chans att kunna göra något och ta oss till ställen.


 


Men man känner sej hemsk. Det är ju ju till familjen oc dom träffar han ju flera gånger i veckan men ändå.


Det gör ont i mammahjärtat att behöva göra så <3



 


Av Linda Bäckman - 1 juni 2012 09:48

Ja den här ve


ckan har det inte funnits mycket tid över.

Måndagen var det körskolan som gällde för lite teori så Thimmy tog Theo




Tisdagen Var det körskolan igen för lite teori så mamma/mormor tog en promenad med Theo och sen mötte jag upp dom på Dollar och gick mot körskolan igen. Så kom Thimmy och var md han e stund så jag kunde ha körlektion. Sen på kvällen kom Emil och Linn så kikade vi på Big brother.

Onsdagen var det körlektion igen så var Thimmy och Anna snäll och var med Theo.


 


Torsdagen var det dags för uppskrivning i Hudiksvall, mamma/mormor hade tagit semester den dagen så hon kunde vara med Theo under tiden. Klarade uppskriningen =) Senare följde Theo med pappa/morfar till Hennan och sov där i natt så jag skulle få chans att sova ut så jag kommer någon vart i körningen (har varit sjukt trött senaste tiden och det har verkligen synts på min körning). Låg framför tvn hela kvällen och deppade för jag saknade Theo så oerhört mycket. Så kom Emil och Linn och hälsade på en lite sväng =) Sen blev det sängen och gissa om det var svårt att somna, första gånegn jag sover utan Theo så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Tårarna rann och jag gick och hämtade hans täcke och gosedjur så låg jag och höll om det hittade även hans napp i sängen så låg och knöt handen om den hela natten =P


 


Fredag idag och hft en körlektion nu på morgonen och ska köra en gång till klockan 12. Även passat på att damsuga golvet och plockat lite här, inte hunnit llt för mycket men lite grann iallafall. Längtar ihjäl mej tills jag får träffa mitt älskade barn, men efter körlektionen kommer dom väl kan jag gissa <3



 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards