MammaTillTheo

Alla inlägg under april 2012

Av Linda Bäckman - 18 april 2012 16:37

Kan ju säga att jag har då att göra idag =P Började ta itu med garderoben eftersom jag slängt in kartonger dit för att det inte ska se lika stökigt ut i lägenheten då jag varken haft tid eller ork till att gå igenom dom. 


Sen så har ju Theo växt ur storlek 68 och 74 som måste rensas ur. Ska även sortera upp kläder i olika storlekar, det mesta är ju för stort för han som finns.


       








 

Av Linda Bäckman - 18 april 2012 09:22

Måndag

Theo vägdes, mättes, spruta oh kontroll om han kan vissa saker. Han kunde/gör alla saker dom frågade =)


Så fort vi var klar där så gick vi upp en trappa för det var dags för återträff på mammagruppen =) Alla var där förutom Carro och Jennifer.


 När vi var klara där så gick jag till körskolan, hade bestämt med Thimmy att han skulle ta Theo en stund så jag fick plugga lite körkort men när jag står på parkeringen så kör Carola och Angelica in och vinkardit mej. Dom fråga om dom inte kune få ta en promenad med Theo, så jag pratade med Thimmy och det var lugnt. Dom gick en liten sväng och sen kom dom tillbaka till körskolan och satt där med han.

Gick lite bättre på testet nu fast inte bra, fick 56 av 70. Men repitionen tvär dök man verkligen på märkte jag.


När jag var klar där så pratade jag med Emil och Thimmy, frågade om dom ville bli bjuden på middag och det ville dom =) Så jag gick och mötte upp Thimmy och vi gick och handlade. Mamma kom på affären och va snäll och körde påsar och väskor hem till mej så jag slapp släpa på det.


När jag kom hem gick jag igenom lite kläder och Thimmy lagade mat. Det blev natchos, gött som bara den kan jag lova.

     



Tisdag

Hoppade upp och diskade, väntade på att höra från lillebror om han skulle till Ljusdal eller inte så jag visste om jag kunde gå en liten sväng på körskolan. Men han var jätte förkyld, inge roligt.

Emma skrev och fråga om vi skulle träffas så jag kasta mej i duschen, packa skötväskan och gick in på köpingen. Vi gick och fikade på Märtas. 

 


När jag gick hem igen så stannade jag till på Dollar för att kolla om det fanns någon kruka. Köpte 5 stycken, 2 olika sorter. Köpte även pumptvål och nya smörknivar så kastade jag dom gamla. 

   


Var super trött och frysen, hade ingen ork för något. Gick och väntade på att klockan skulle bli 6 så jag fick tvätta och lägga mej någon gång, hade tvättstugan till 12 i natt. Sved i ögonen och kändes som jag spände upp dom hela tiden så tog mej en dusch i hopp om att bli lite piggare, häjlte smått men fortfarande grymt trött.


 


Av Linda Bäckman - 17 april 2012 22:07



Varför snö när allt redan tinat bort? Tur  vi inte fick lika mycket som i Älvdalen


   

Av Linda Bäckman - 17 april 2012 22:05

                 




   

Av Linda Bäckman - 17 april 2012 21:47

       



 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards