MammaTillTheo

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Linda Bäckman - 4 april 2012 08:50


Sjukt bra film med skön musik.





 


Av Linda Bäckman - 4 april 2012 08:28

Sitter och samlar ork till att göra mej i ordning, eller jag ska väl bara sminka mej och sätta på mej ett par strumpor =P

Vaknade klockan 6 då Theo var ville ha mat och sen kunde jag inte somna om, kändes även lite onödigt att smna om när jag skulle upp klockan 8. Så klev upp, tog mej en varm skön dusch, satte mej här och slängde i mej lite frukost. 


Ska packa skötväskan och kolla ut vad Theo ska ha för kläder på sej och sen 5 i 11 så går bussen till Hudiksvall.

Malin hoppar på i Delsbo och jag hoppas verkligen att det inte är fler med barnvagnar på bussen eftersom det redan kommer bli trångt med våra bara. Men i vörsta fall får man väl ställa vagnen under bussen och ha barnen i knä =)


Ska kika efter ett par skor och överdragsbyxor till Theo så kan han vara på uteplatsen. Så kan jag ta ut gåstolen till han så får han fara runt och jag kan sitta och sola =P


 

Av Linda Bäckman - 4 april 2012 08:05














             

Av Linda Bäckman - 4 april 2012 07:57
































                               

Av Linda Bäckman - 4 april 2012 07:51
























                       

Av Linda Bäckman - 4 april 2012 07:07













 

         

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards