MammaTillTheo

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Linda Bäckman - 12 april 2012 10:23

Theo sover i vagnen och jag ska passa på att diska och städa lite. Får se om man hinner göra något innan han vaknar =)

Ska även kolla om tvättstugan är ledig nå idag så jag får tvätta upp lite, varit borta i 6 dagar har ju blivit lite och jag hann ju inte tvätta något innan heller så skulle verkligen behövas nu.


 


Sen i eftermiddag ska jag kanske in på köpingen och ta en fika med Carro.



 

Av Linda Bäckman - 12 april 2012 10:07

Hoppade av vid kyrkan igår och gick till mammas jobb och lämnade av min packning så jag slapp släpa på den. Hade en stor bag under vagnen som gjorde att vagnen  bromsades var och varannan meter.


Gick vidare till coop och köpte mej lite sallad, bananer, haklapp och en till nappflaska, sen knata vidare hem.

Efter en stund kom Thimmy på besök. Vi kikade på One tree hill och åt hallon, banan med vailjvisp.


 

Av Linda Bäckman - 12 april 2012 09:55


Vill du bli nästa veckas fokus? Lämna en kommentar att du är med =)



 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards