MammaTillTheo

Alla inlägg under april 2012

Av Linda Bäckman - 16 april 2012 00:34

Inga ord kommer någonsin kunna beskriva hur mycket jag älskar dej mitt barn. Du är det absolut bästa som hänt mej, du är mitt allt, mitt liv <3





   

Av Linda Bäckman - 16 april 2012 00:09


Imorgon väljer jag ut en person som ska få vara veckans fokus. Kommentera att ni är med  =)


 

Av Linda Bäckman - 15 april 2012 23:51





     


Det var så otroligt fint väder ute så passade på att plantera om blommorna på uteplatsen medans Theo sov, fast han vaknade på slutet.



 

Av Linda Bäckman - 15 april 2012 21:05

Bestämde mej för att ha en helg hemma i Ljusdal och bara ta det lugnt. Kände att jag hade ingen ork att åka någonstans eller göra nåogt, bara slappa i soffan.


-


Fredagen började med dusch, diskning och städning sen kom pappa/morfar och var barnvakt och jag knatade iväg till körskolan. Gjorde 3 stycken test på repitition, menn gick inte alls nå bra. Sista resultatet jag fick blev 45 av 70, men bara jag läser på lite så ska det väl gå snart.


När jag skulle gå hem igen kom jag på att jag glömt att ta med mej min hemnyckel så ringde pappa och kolla vart han var, han var på köpingen så och åkte runt lite med Theo så dom hämtade upp mej och strax efter vi åkt iväg så fråga han om vi skulle åka till Bollnäs oh kolla på solstol åt mej =)

Så det gjorde vi, var bara hem och hämtade bärselen och pengar så for vi iväg. 


Det var meningen att mamma kanske skulle med, att vi skulle plocka upp henne i Orbaden där hon var med jobbet. Men vi var där ett bra tag innan dom slutade så vi åkte till Bollnäs själv, och tur var väl det för annars hade jag inte kunnat köpa stolen för då hade mamma suttit i vägen så stolen inte fått plats.


Denna solstol blev det =) Med ställbart ryggstöd så man kan få det i liggläge åxå =)

 


Sen blev det bara tv och massa mys med Theohela helgen. Thimmy kom även och hälsade på oss =)


 


 





























En liten tröttis 

 


Lite lek på golvet =)

 




Kollat på flera avsnitt av One tree hill, tagit promenad och haft en riktigt slapp helg, riktigt skönt =)


-


Ställde klockan på 05:45 i morse eftersom jag bokat tvättstugan mellan 6 och 12. MEn Theo vaknade halv 6 och ville ha mat, jag var sjukt trött och ville bara somna om efter men hade ju tvätt för 3 veckor så kände att jag måsta tvätta ändå.


Dock hann jag inte med att tvätta allt eftersom en tvättmaskin var trasig och då skulle tvätten inte hinna torka och jag skulle fått hela lägenheten full med blöta kläder, handukar och sängkläder.






Sen planterade jag om alla mina blommor som jag har i lägenheten =)


På eftermiddan kom lillebror. Vi tänkte grilla med kändes lite sent så det fick bli pizza och kebab istället till en film =)


 

   

 







Av Linda Bäckman - 15 april 2012 20:56







       



 

Av Linda Bäckman - 15 april 2012 20:47










Lite lek i soffan =)



      

Av Linda Bäckman - 15 april 2012 20:44





 








           

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards