MammaTillTheo

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Linda Bäckman - 19 april 2012 23:05

Näe undra om man ska ta oh krypa ner i sängen så man orkar upp i morgon. Har ju lovat att väcka Emil klockan 7 så han tar sej upp till besiktningen =)


Sen känner jag att jag orkar inte packa idag så tar det imorgon bitti istället. Vet inte riktigt vad jag ska ha med mej och hur mycket. Vi ska hem igen på lördag tror jag men man vill ju inte ta med sej för lite heller ifall att han spyr, skiter ner sej eller något.


Sov gott alla! =)



 

Av Linda Bäckman - 19 april 2012 22:48

Idag har jag fått besök av både mamma och lillebror. Lillebror kom 2 gnger och ska även sova här i natt eftersom han ska besikta min bil imorgon =) Håll tummarna för mej att det går bra.


Mamma berätta att hon tänkte ta bussen till Örnåsen i morgon och tt hon bara skulle jobba halvdag så hon kunde hjälpa pappa med träden efter Dagmar. Bestämde mej för att jag och Theo skulle följa med så ska strax ta och packa väskan. Men tror det blir att vi tar bil istället nu när vi vart 3 stycken, känns skönt så man slipper släpa så mycket med vagn på bussen.


Fint lill bus har satt nappen =)



Har även tagit 2 promenader ikväll. Gick till Ica för att köpa barnmat och blöjor men så är jag kom hem så sov Emil fortfarande så tog mej en sväng till, men när jag var vid ica igen så vaknade Theo så jag vände och gick hem eftersom jag visste att han skulle vilja äta.


Mumsade i mej lite kakor som jag bakade idag, super goda =) Vart även bjuden på pizza idag av lillebror, snäll han =)


   

Av Linda Bäckman - 19 april 2012 22:43

 



Inte allt för normalt för en katt att tycka om kolakakor, fast min katt tycker ju om det mesta. 


 

Av Linda Bäckman - 19 april 2012 22:41

             

 
Av Linda Bäckman - 19 april 2012 22:33

           





   

Av Linda Bäckman - 19 april 2012 15:31

Idag blir min lilla kille hela 6 månader gammal. Kan inte förstå vart tiden tagit vägen, jag var ju nyss gravid, och inte alls länge sen jag låg på BB.


Det är så underbart att sej dej växa och utvecklas


   


Jag älskar dej så obeskrivligt mycket Theo <3



 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards