MammaTillTheo

Alla inlägg under april 2012

Av Linda Bäckman - 19 april 2012 12:01

Inte hunnit gjort någon än idag. Ställde ut vagnen så Theo fick sova förut och jag skulle bara kolla kontot och sen gå på affären men så blev det inte.


Malin ringde och vi surrade på ett bra tag och sen skrev Emil och fråga om jag var hemma för han tänkte hämta ljudet han köpte av mej. Så då väntade jag ifall att jag inte skulle vara hemma när han kom.


Nu har han nyss åkt och Theo är nära på att snart somna igen, han ligger i sängen och myser med sin hund. Jag ska försöka göra lite nytta och fixa garderoben så den blir klar någon gång.

Vill ju inte sätta Theo i gåstolen nu när jag har hävt ut allt på golvet eftersom han är sjukt nyfiken på allt. Då måste man hålla stenkoll varje sekund.


       

Nyfiken på allt just nu.


Lagt in täcken på golvet i sovrummet så han får vara där och leka nu istället för i tv rummet. Jag sk egentligen ha så men just nu så är garderoben i vägen och jag behöver hjälp av 2 stycken så jag får ut den i förrådet. Men vet ingen som kan hjälpa mej. 

Hade ju tänkt att göra en lekhörna i sovrummet där alla hans leksaker kan vara, så slipper det alltid se så stökigt ut i tv rummet.



 

Av Linda Bäckman - 19 april 2012 10:42

Fick en riktig chock i natt och i morse när jag insåg hur bra Theo sov. Han sov som vanligt, trots att han sov hela kvällen igår.


Va så skönt att få sova lite, Theo sov bättre än vanligt och vcaknade inte och behövde äta lika ofta. Dock vaknade jag av att Johnny råk ringa mej tidigt i morse. Men lyckades om ett tag senar =)



 

Av Linda Bäckman - 18 april 2012 23:04

Måste säga att jag är lite nyfiken. Jag har runt 50 besökare om dagen men får nästan aldrig någon kommentar. Så nu undrar jag vilka är ni som läser min blogg?



 

Av Linda Bäckman - 18 april 2012 23:01

Theo sover fortfarande, han vaknade till halvt och åt och somnade om igen medans han fortfarande hade bröstet i munnen. 


Jag har kollat lite på Big brother och ska ta och krypa ner i sängen nu. Trött som ett as och det lär ju bli super tidig morgon för mej, för jag gissar på att Theo inte kommer sova länge alls. 


God natt på er alla och sov så gott!



 

Av Linda Bäckman - 18 april 2012 21:36

Ikväll har det inte blivit allt för mycket gjort, legat i soffan mest och kollat på Sex and the city, första filmen =) Även tränat lite smått här hemma.


Theo bus sover sen ett bra tag tillbaka, han vart trött och gnällig. Trodde han skulle vakna helt för 2 timmar sen ungefär men inte då. Han sover fortfarande så kan ju gissa på att det blir en sen kväll för mej eller väldigt tidig morgon. 


Tänkte jag skulle ut och gå här på kvällen men tror fan inte jag orkar det, är så sjukt trött, vill bara sova men Theo vaknar snart och vill ha mat.


Söta strumpor jag hitta i lådan hahaha =P

 



 

Av Linda Bäckman - 18 april 2012 16:50

Tog mej en promenad in på köpingen idag, måsta ju på BVC och lämna pumpen som jag fick låna förut, den skulle lämnas tillbaka senast idag.


Skönt att komma ut lite, tråkigt bara att solen kom fram på hemvägen bara. Men nu är det toppenväder men jag har för fullt upp för att gå ut. Fast har egentligen inte orken men måste försöka göra lite allafall, bäst att passa på nu när Theo sover.


Sen ikväll blir det Sex and the city filmerna, precis kollat klart på hela serien. Undra vad man ska börja med nu då? One tree hill kollar jag på med Thimmy och O.C har jag sett så många gånger. Vill se Grey´s anatomy men då måste jag kolla på datorn och det är ju ltie drygt.



 

Av Linda Bäckman - 18 april 2012 16:48

 




   

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards