MammaTillTheo

Alla inlägg under april 2012

Av Linda Bäckman - 17 april 2012 21:22





   



 

Av Linda Bäckman - 17 april 2012 11:08

Ledsen att jag blivet super duper kass på att blogga men har varit borta mycket senaste tiden och sen haft lite fullt upp. Men det kommer, jag lovar =)



 

Av Linda Bäckman - 17 april 2012 11:01



Vill du bli nästa veckas fokus? Skriv er kommentar att du är med.


Din länk och header kommer visas på min blogg 



 

Av Linda Bäckman - 16 april 2012 11:08



Vilken lång lugg jag fått. Sist jag släpte fram luggen var den vid ögonen, fast det var ju i och för sej i somras men ändå. Har ju aldrig luggen framme eftersom mitt hår är så totalförstört efter klippningar och rakningar. Ser ju bara kns ut så därför sätter jag alltid upp håret med hårspännen, diadem och oftast snor jag ihop en knut av håret i en snodd.


Jag skulle så sjukt gärna vilja göra något med mitt hår men vet inte vad. Känns även som jag måste spara ut bra mycket mer för att ens kunna göra något med håret.


Fan varför skulle jag förstöra mitt hår för? Älskade verkligen det! Släppte jag bak allt hår så gick det längsta till röva och ja fan vad jag saknar mitt hår och ångrar mej halvt, men bara halvt för jag vet att min livsförändring skedde efter jag fått mitt impulsförstörelseutbrott. 


 

Av Linda Bäckman - 16 april 2012 09:40

Theo ligger på täcket på golvet och leker medans jag gör ordning gröt till han. 


Idag ska vi på BVC för vägning, mätning och sprutan som blivit uppskjuten i en månad och när vi är klar med det så går vi upp på återträff på mammagruppen =) Ska bli kul att träffa alla igen, missade ju dom 2 sista gångerna jag =(


Hoppas verkligen Theo gått upp nu, han gick ju ner 50g tills sist (för 2 veckor sen) så fick ju börja ge han gröt. Även försökt ge han lite mat men han är inte nå riktigt förtjust i det, gröt och frukt är super gott.


 


Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards