MammaTillTheo

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Linda Bäckman - 5 april 2012 12:11


Sjukt skön crossfilm som jag kan rekomendera både tjejer och killar att se.


 

Av Linda Bäckman - 5 april 2012 12:04

I morse kom pappa/morfar hit och skulle vara med Theo en stund så kunde jag gå på körskolan. På vägen dit ringde jag och pratade med BVC över Theos matvägran. Ska börja ge han en portion gröt både morgon och kväll nu plus ge han lite vanlig mat, fick även låna en elektrisk pump så jag kan pumpa ur åt han eftersom han äter ur flaska men vill gärna inte ta brsötet. 


När jag kom till körskolan så var det tydligen stängt den här gången åxå, var ju lika förra veckan då jag var dit =( Så gick upp på BVC och hämtade pumpen och traskade hem igen. 


Gjorde i ordningen en portion gröt åt Theo och sen har jag packat väskorna inför helgen medans Theo har sovit.


Nu väntar jag in pappa så ska vi åka till Hennan =)

Fick även reda på att vi ska åka till Örnåsen i morgon =D Tro om Linda vart jätte glad, jag som tjatat så om mitt älskade Örnåsen. Blir första gången för Theo att åka dit. 


 

Av Linda Bäckman - 5 april 2012 12:00
















Köpte även ett par skor men dom är nedpackad             


Det var ca halva priset på alla tröjor och även skona så det var super lämpligt =)


 

Av Linda Bäckman - 5 april 2012 11:44

Igår tog jag och Theo bussen till Hudiksvall med Malin och Savannah för lite shopping =)


Theo i väntan på bussen




Malin och Savannah på bussen


    

Theo på bussen



När jag handlat det jag skulle så gick vi på donken och käkade lite.


Theo såg ut att ha det bra i vagnen =P

   




Savannah hoppas på att få smaka mat av Malin




Vi avslutade med cola och cjoklad på coop och sen tog vi bussen till Delsbo. Vi gick till Malin och jag vart bjuden på både middag och fika.






     


Theo var trött och hungrig, han har börjat matvägra bröst, äter bara när han är vrålhungrig. Så fick handpumpa ur lite grann och mata han med flaska och sen åt han lite vanligt åxå. Kom på att jag skulle bege mej hemåt och fråga Malin när bussen gick, om 9 minuter så det var bara kasta på Theo kläderna, packa på vagnen och skynda sej till station. Snabb var jag för 1 minut innan bussen skulle gå så var jag där.


När jag kom hem så vart det massa mys med Theo, dusch och sen sängen.





     


    

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards