MammaTillTheo

Direktlänk till inlägg 28 juni 2012

få se om man kanske får bilen såld :-D

Av Linda Bäckman - 28 juni 2012 06:17

Igår ringde telefonen och en dam berättade att hon sett min annons på min bil. Jag berättar att jag inte satt ut någon annons och att jag inte har någon Ford. Då har någon tydligen satt mitt nummer i en annons på blocket eller om den här damen läst fel. Iallafall, hon frågar om jag inte har en cykel att sälja istället då för hon måste verkligen kunna ta sej till bh från jobbet. Näe säger jag men jag har en golf som du kan få köpa. Damen verkar väldigt intresserad så jag skulle kolla upp lite om bilen eftersom jag inte kom ihåg helt hundra så tog jag numret och skulle ringa henne sen. Men Moas jag ringde så hade hon stängt av mobilen så får väl se om hon svarar idag eller om de bara var nå ploj.Hade ju en eventuell köpare på bilen men han har inte hört av sej något och jag kan ju inte sitta och låta bli att sälja bilen om jag får chansen ifall att det är så att han inte ska ha den. Han skulle köpa den efter midsommar och midsommar har varit så.Hoppas iallafall att jag får den såld så jag slipper stå och betala för 2 bilar. Sjukt glad iallafall att jag köpt mej en kombi, får ju plats mycke mer och så mycket lättare att packa med sej saker om man ska åka. Och lika så när man ska in med Theo, slipper krångla in i bilen och bak, nu är det bara öppna dörren.

 
 
Malin mamma till Savannah

Malin mamma till Savannah

1 juli 2012 19:51

Nu är tvlingen vekans blogg avslutad gå in och kolla om du vann

http://elinorsdotter.blogg.se/2012/july/vinnarna-av-veckans-blogg.html

om du inte vann kan du ju göra ett nytt försök denna vecka.

http://Elinorsdotter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Bäckman - 1 februari 2013 13:43

test test test

Av Linda Bäckman - 8 november 2012 10:59

8766609489

Av Linda Bäckman - 15 oktober 2012 09:01

          Klicka på bilderna för att komma till den auktion du vill =) ...

Av Linda Bäckman - 18 september 2012 21:23

Klicka på bilderna för att komma till auktionerna     Fick lite skor som en tjej vela bli av med men när jag kom hem så såg jag att dessa var inte min smak ...

Av Linda Bäckman - 18 september 2012 20:15


Tänkte prova att blogga på nattstad, får se mjag trivs där annars kommer jag tillbaka hit igen =)   Men följa mej gärna där och lägg till mej på Blogkeen =)                 http://www.nattstad.se/intesomallatror ...

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards