MammaTillTheo

Alla inlägg under februari 2012

Av Linda Bäckman - 17 februari 2012 08:43





Han ville hela tiden försöka få hålla Savannahs hand =)


  

 

Av Linda Bäckman - 17 februari 2012 08:40

Ingen kommer någonsin kunna älska dej så mycket som jag älskar dej mitt barn <3




   

Av Linda Bäckman - 17 februari 2012 08:15

Theo har hittat ett roligt gosedjur =)
















 







Mammas älskade lilla sötnos

Älskar dej så obeskrivligt mycket


                    

Av Linda Bäckman - 17 februari 2012 07:56

Började min morrgon med ett teoritest på datan, fick 55 av 70 rätt. Men sist jag gjorde så fick jag 43 så det är ju ett framsteg iallafall =)


Theo ligger och sover, funderar på att räna lite smått och ta mej en dusch. Skulle ha försökt få i mej lite frukost med,. Har blivit sjukt dålig på att få i mej frukost och det märks på vikten så fort jag börjar hoppa över måltider.


 

Av Linda Bäckman - 16 februari 2012 12:52

Än så länge så har jag haft 40 besökare och 168 sidvisningar idag och fått 2 kommentarer i bloggen. 

Skärpning på er, dax att börja kommentera nu =P



 

Av Linda Bäckman - 16 februari 2012 12:45

Theo var en riktig sömntuta idag, kliv inte upp för ens 1 timme sen ungefär. Innan så passde jag på att träna lite grann, provade även lite Zumba men han tyvär inte klart eftersom Theo vaknade. Så det var duschen istället och Theo fick ett bad =) 

Han har börjat plaska med fötterna, det har han inte gjort förut. Fast i och för sej så kan han nästan aldrig vara still heller, inte ens när han sover. Någon som känner igen det? Vem kan han vara lik på det? =P Är det Jordfräsen nummer 2 kanske? hehe


Nu ligger han och brottas med en elefant, tydligen jätte roligt =D Hitta mitt gosedjur igår och det är större än han. Han verkligen älskar det =)


Näe nu blir det lite lunch och ska se om Theo vill ha sej lite mera mat. Sitter och funderar på vad jag ska laga, någon som har nå förslag? 


 

Av Linda Bäckman - 16 februari 2012 10:15

Tycker det här är lite roligt ja =)


 


Tycker många tjatar om att det är så svårt att gå ner gravidkilona, kan som inte hålla med om de jag.


Det här linnet satt tajt på mej innan jag vart gravid, jag hade blivit för tjock för det och det satt mer som ett korvskinn och det slutade i ryggslutet.


Sen blir jag gravid och 4 månader efter förlossningen sitter det så här =)



 

Av Linda Bäckman - 16 februari 2012 09:39

Theo sover och jag ska passa på och försöka plugga lite körkort, för sen ikväll ska jag ju iväg på teori. Då ska Emil vara snäll och ta Theo =) 


Ska försöka hinna med att ta reda på tvätten, damma och dammsuga. Men man får se vad som hinns med, beror ju på hur mycket Thheo är vaken/sover och hur lugn han är. 


Han har haft en liten period då han inte riktigt vill äta, han äter tills han måste ta paus och sen vägrar han ta igen. Men jag måst ta paus och låta han rapa för annars spyr han upp allt. Så det har varit lite krångligt. Man hör hur magen kurrar och han smaskar med munnen, försöker äta på fingrarna och min haka men vägrar ta dåde bröst och nappflaska, bara ibalnd, vissa tillfällen. 

Men i natt och i morse åt han klockrent så kan ju hoppas på att det vänder. Det känns så hemskt när man vet att han är hungrig men inte äter.


Tror även att det har tittat fram en till tand, så vet inte om det kan bero på det eller inte? Vad tror ni??

Jag har ju han liggandes på sidan när han ska äta, enda sättet jag kan amma han på. Och det går bra först men sen får han svårt att konsentrera sej, ska titta på allt som finns omkring i rummet, eller ta bröstet och äta lite sen släppa om och om igen. Lika ibland så blir han jätte ledsen så fort man lägger nr han så han ska få äta, kan gå bra först, sen efter pausen så vägrar han.

Nån som har något tips på vad jag kan göra??



 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards