MammaTillTheo

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Linda Bäckman - 8 februari 2012 14:31

Så här blev resultatet efter jag färga håret




Bättre eller sämre?



   

Av Linda Bäckman - 8 februari 2012 11:23

Har ni sett sicken liten sötnos?








Kolla igenom massa gamla bilder på datan =)   



 

Av Linda Bäckman - 8 februari 2012 09:31

The sov så passade på att färga håret. Sitter och väntar nu på att jag ska få skölja ur färgen. 

Men lat som jag är så bryr jag mej aldrig om att göra riktigt på mej själv. Jo i början men sen tycker jag det bli för drygt så sullar in resten av färgen. Det får bli som det blir =P

Mitt hår har ändå så många olika nyaser, ser ut  ibalnd som att jag gjort slinger fast jag aldrig i mitt liv gjort det =D


Nu tror jag Theo börjar vakna till, tur jag ska skölja ur färgen om 5 minuter.



 

Av Linda Bäckman - 8 februari 2012 08:20

Sitter lite förvånad för att jag är pigg nu, la med vid 2 i natt och vaknade vid 7.

Måste vara för att jag har börjat sova mycket bättre igen och Theo äter inte ens i närheten av lika ofta som han gjorde förra och förrförra veckan. Nu sover han ju kanon bra, minst 5 timmar i strec som man får stor chans att sova.


Ska göra mej en macka snart så jag får i mej lite frukost, har blivit super dålig på att få i mej mat som jag ska. Förra veckan då jag kände mej så överstressad hann jag inte med tatt äta och är fortfarande inne i de mönstret lite grann. Men nu ska det bli ändring på de.


 




 

Av Linda Bäckman - 8 februari 2012 01:10

Måste verkligen sätta fart med promenader och träna hemma och försöka äta bättre. Vill verkligen gå ner i vikt, sagt det i många år nu, men nu är jag på god väg. 

Väger mindre nu än innan jag vart gravid och ammningen gör att jag går ner mycket lättare så varför inte försöka göra lite extra så man går ner då och kanske lyckas bli lite mindre.


Satt och kolla på gamla bilder nyss och satan vad jag saknar min kropp som jag en gång hade. Det sjuka var att jag tyckte själv att jag var tjock där, men nu skulle jag kunna döda för att få den smala kroppen.


       



 

Av Linda Bäckman - 8 februari 2012 00:47

Jag skulle vilja göra något med mitt hår men har inte råd att gå till någon frisör och sen vet jag inte om jag vågar göra något med håret heller.

Har ju förstört det tillräckligt redan. Håller ju på att låta det växa ut igen nu. Älskar långt hår, saknar mitt gamla långa hår som jag hade förut men samtidigt skulle jag vilja göra mej av med håret och kapa av mej riktiga mängder. Men tror inte jag skulle passa i det och vet inte om jag skulle våga heller. 




 

Av Linda Bäckman - 8 februari 2012 00:23

Dag 1 -Min favorit tv serie
Dag 2  Min dag.
Dag 3 - Dagens klädval.
Dag 4 En låt med många minnen.
Dag 5 - Något jag vill ha.
Dag 6 - Det här språket vill jag tala flytande.
Engelska
Dag 7 - Dåliga vanor.
Dag 8 – Bloggfavoriter.
Dag 9 - Mina favoritskor.
Dag 10 - En bild på min handstil.
Dag 11 - Din bästa vän.
Dag 12 – En bild på mig själv när jag är onykter.
Dag 13 - Så här är jag i skolan.
Dag 14 - Det här får mig att gråta.
Dag 15 - En person som alltid gör mig glad.
Dag 16 – I min handväska.
Dag 17 - Bästa resan.
Dag 18 - Det här får mig att skratta.
Dag 19 - Det här gör jag aldrig om.
Dag 20 - Bästa filmen.
Dag 21 – Här bor jag.
Dag 22 – 5 saker jag blir irriterad över/tycker är konstigt.
Dag 23 - Så här kommer jag vara som gammal.
Dag 24 - Vad ska mina barn heta.
Dag 25 - Mitt favorit ställe.
Dag 26 - Någon jag vill träffa just nu.
Dag 27 – 5 saker jag ska ha gjort innan jag dör.
Dag 28 - Min profilbild på Facebook.
Dag 29 - 5 sanningar om mig.
Dag 30 - Bästa tidsfördrivet.
 

Av Linda Bäckman - 8 februari 2012 00:12

Theo sover sen cirka 2 timmar tillbaks och jag skulle väl h hoppat i sängen redan men fastnade här istället.


Tänkte färga håret men glömde bort det. Får göra det i morgon eller någon annan dag istället, känns som det är lite sent för det nu.



Men ska plocka fram mina hantlar och göra några små övningar iallfall innan jag går och lägger mej.


Ska även försöka läsa lite i körkortsboken. Det känns verkligen som att jag är på gång med kortet nu, känns jävligt skönt =D



 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards