MammaTillTheo

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Linda Bäckman - 7 februari 2012 18:03

Sitter och håller på framkalla bilder, Theo sover och nyss hade jag mamma hit på besök. Blev bjuden på wook =) 


 


Igår Var det teorikväll igen. Mamma vr snäll och tog Theo ut på en promenad så fick jag plugga lite. Sen var Thimmy snäll och var barnvakt. Tack till er! =D


Trött som ett as på teorin, tänkte rätt men sa fel på allt han fråga, allt vart bara knas, men men. 


Strax efter jag kommit hem så ringer Emil och frågar vad jag vill ha för pizza, han tänkte köpa med sej och bjuda mej =) Snäll lillebror man har =P

Vart onyttigheter och film för oss och sen kröp jag ner och pluggade lite körkort.


Sov kanon bra i natt, Theo vaknade en gång inatt och ville bara ha nappen, somnade om på någon sekund. 


 



 


Av Linda Bäckman - 7 februari 2012 11:51

Dag 1 -Min favorit tv serie
Dag 2  Min dag.
Dag 3 - Dagens klädval.
Dag 4 - En låt med många minnen.
Dag 5 - Något jag vill ha.
Större lägenhet, bättre ekonomi, körkort, större bil, skoter, nya kläder och skor, gymkort, ny soffa, nya tapeter och golv i lägenheten.
Dag 6 - Det här språket vill jag tala flytande.
Dag 7 - Dåliga vanor.
Dag 8 – Bloggfavoriter.
Dag 9 - Mina favoritskor.
Dag 10 - En bild på min handstil.
Dag 11 - Din bästa vän.
Dag 12 – En bild på mig själv när jag är onykter.
Dag 13 - Så här är jag i skolan.
Dag 14 - Det här får mig att gråta.
Dag 15 - En person som alltid gör mig glad.
Dag 16 – I min handväska.
Dag 17 - Bästa resan.
Dag 18 - Det här får mig att skratta.
Dag 19 - Det här gör jag aldrig om.
Dag 20 - Bästa filmen.
Dag 21 – Här bor jag.
Dag 22 – 5 saker jag blir irriterad över/tycker är konstigt.
Dag 23 - Så här kommer jag vara som gammal.
Dag 24 - Vad ska mina barn heta.
Dag 25 - Mitt favorit ställe.
Dag 26 - Någon jag vill träffa just nu.
Dag 27 – 5 saker jag ska ha gjort innan jag dör.
Dag 28 - Min profilbild på Facebook.
Dag 29 - 5 sanningar om mig.
Dag 30 - Bästa tidsfördrivet.
 

Av Linda Bäckman - 7 februari 2012 11:47

Dag 1 -Min favorit tv serie

Dag 2 – Min dag.
Dag 3 - Dagens klädval.
Dag 4 - En låt med många minnen.

Dag 5 - Något jag vill ha.
Dag 6 - Det här språket vill jag tala flytande.
Dag 7 - Dåliga vanor.
Dag 8 – Bloggfavoriter.
Dag 9 - Mina favoritskor.
Dag 10 - En bild på min handstil.
Dag 11 - Din bästa vän.
Dag 12 – En bild på mig själv när jag är onykter.
Dag 13 - Så här är jag i skolan.
Dag 14 - Det här får mig att gråta.
Dag 15 - En person som alltid gör mig glad.
Dag 16 – I min handväska.
Dag 17 - Bästa resan.
Dag 18 - Det här får mig att skratta.
Dag 19 - Det här gör jag aldrig om.
Dag 20 - Bästa filmen.
Dag 21 – Här bor jag.
Dag 22 – 5 saker jag blir irriterad över/tycker är konstigt.
Dag 23 - Så här kommer jag vara som gammal.
Dag 24 - Vad ska mina barn heta.
Dag 25 - Mitt favorit ställe.
Dag 26 - Någon jag vill träffa just nu.
Dag 27 – 5 saker jag ska ha gjort innan jag dör.
Dag 28 - Min profilbild på Facebook.
Dag 29 - 5 sanningar om mig.
Dag 30 - Bästa tidsfördrivet.


  


  

Av Linda Bäckman - 7 februari 2012 11:16

Gu vilken skillnad man ser på Theos utveckling nu. Dom 3 senaste veckorna har man sett framsteg för varje dag, så otroligt underbart


Det började med att han började reagera mycket mer på lesakerer som man gav till han, tog dom själv och börja leka med dom, tittatar efter saker som han senhåller på med och är mer mä  på alla sätt och vis.





 

Sen så började han lyfta huvudet mer och mer, man såg skillnad för varje dag som gick.













 

Sen har han blivit mycket mer rörlig så nu gäller det att hålla kolla om han ligger i soffan med oss. Han försöker sätta sej upp och snurrar i sidled.


Jag hade lagt han med fötterna hitåt, vid gosedjuren.

Och när jag komm tillbaka så låg han ju som på dom här bilderna.



Även snurrart runt lite i sidled på mage. Han hade huvudet här framm när jag lade ner han.




La han på mage här om dagen och då rullar han över till rygg för första gången. Han har varit väldigt nära att rulla från rygg till mage men det är så lite som fattas men nu kom mage till rygg istället =)


Mammas lilla kille blir stor! Älskar dej så obeskrivligt mycket <3

                



 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards