MammaTillTheo

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Linda Bäckman - 24 februari 2012 13:48

Precis beställt en badrock till Theo för Libero poängen. Var uppe i 2370 så kändes dags. Synd bara att det är väldigt tråkiga saker som finns med.

I och för sej köper jag inte Liberos blöjor längre, men olja och ammningskupor och dom registreas inte ändå, har överskridit tydligen så har inte fått med dom 5 senast förpackningarna jag köpt. 


 



 

Av Linda Bäckman - 24 februari 2012 10:28

Vaknat flera gånger i natt och haft lite svårt att somnaom. Varit snorig och jävlig. Skrämde Theo en gång när jag snöt mej, han vakna utav det när jag snöt mej bredvid han och han skrek sm om han hade ont i magen. Hemskt man kände sej då. Sen har han vaknat flera gånger i natt och skrikit.


Fick besök av pappa/morfar här på morgonen, tur det så man kom upp i halv skaplig tid.




Theo sover igen och jag ska passa på att slänga i mej lite frukost/lunch och en alvedon för jävlar vilken huvevärk jag har idag. Hoppas fan att man blir frisk snart.



    

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards