MammaTillTheo

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Linda Bäckman - 17 augusti 2011 11:27

Tänkte jag skulle kolla på en film men tänkte inte på att jag har kört iväg alla filmer. Har verkligen inte ork och lust för att ställa mej och packa nu. Hungrig är jag å men det är fullt med grejjer på spisen, bänken, runt i kring och överallt på golvet. 


Känner att jag verkligen inte har råd att äta ute egentligen men funderar seriöst på att fråga Thimmy om vi ska göra det ändå. 


Av Linda Bäckman - 17 augusti 2011 10:34

Igår kom min efterlängtade One Piece, mysig som fan! =)

Trodde dock inte att jag skulle kunna ha den nu med magen, men jodå, än så länge =P


 


Så ser den ut =)


Tänk vad jag ska mysa i den där i vinter med te och varm choklad i soffan =)

Av Linda Bäckman - 17 augusti 2011 10:30

Fy fan hur det ser ut i min lägenhet nu. Riktigt bombnedslag. Måste packa massa kartonger idag, har till och med tappat bort nyckeln i röran så jag tar mej inte in i förrådet längre.


Dom flesta möbler är flyttad, så nu ligger allt som var i hyllorna på golvet. Wihoo! Katten tycker det är jätte kul, världens lekplats. Kryper in överallt och lägger sej i kartonger, klättrar på saker och ja...


Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards