MammaTillTheo

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Linda Bäckman - 8 augusti 2011 10:25

Nu har jag precis tömt mobilen på bilder, inte kunna gjort det tidigare.

Kan ju göa en liten bildbomb kanske =)


        


Jag "råka" fånga en hare i Örnåsen =P Den var hur söt som helst och jag bara ville ta med den hem men släppte tebax den igen.


 



Jenna och Rebecca när dom och Nadde och Thomas var och hälsade på.




Namngivelsen för Althea, på Örnåsen nere vid sjön.



Dop för Ally i Härnösand


 


Emils studenten


  


Pubkväll i Hennan =)


 



Thimmy och Emil prova kläder som Emil hade när han var liten, typ 5-7 år ungefär =P Så stiliga så =D haha


  

 



Några av oss tjejer på jobbet var till Hudik och käka å hade trevligt.


    



Långfredan =) Inte vad man tänker sej långfredag. Klarblå himmel, Ida bada, stranden framme och sommar väder =P


  

 Så här såg Missi ut när jag kom hem från Härnösand. Antingen har hon varit i slagsmål eller skärt sej på något. Men skaplig skilland det vart på en vecka, ringde vetrinären och fråga om jag skulle åka in och det skulle sys eller om det fanns något jag kunde göra själv för att det skulle läka. 

Hon sa att jag kunde raka/klippa bort hår runt såret, tvätta det och skaffa en tratt. Nu en vecka senare finns såret knappt kvar, det är ännu fnare än på sista bilden och imorse tog jag av tratten och hon njuter och skuttar runt på alla hyllor som hon inte klarat av under veckan =)


Väldigt hipp happ bilder, såg att jag inte tömt kameran sen i desember =P  


Men måste säga att jag har blivit sjukligt dålig på att knäppa bilder, tar aldrig några längre typ, måste bli ändring =)                              

    

Av Linda Bäckman - 8 augusti 2011 10:07

Jag är så glad över att min lillebror och Thimmy komemr så bra överens. Emil har sovit här i 7 nätter i rad nu och jg frågade Thimmy igår om det känns jbbigt, irriterande eler nåot att han är här så mycket? Men han tycker bara att det är kul. 

Jag blir så glad, för min lillebror betyder allt för mej, min dörr är alltid öppen för han, vissa skulle nog ha svårt med det, men jag är så glad att det funkar så bra.


Min lillebror har funnits där på ett sätt som ingen annan gjort, när man verkligen behöver han så finns han där till 110%, han visar inte känslor men när han behöver så visar han det på ett sätt som ingen annan gör, och det är äkta.

Det är tack vare min lillebror att jag står här idag, han har hjälpt mej att klara av att kämpa. Jag vill inte göra han besviken, 


Älskade lillebror, vad skulle jag göra utan dej? Du kommer åxå bli världens bästa morbror, det vet jag. <3

Av Linda Bäckman - 8 augusti 2011 09:58

Snart bär det av till Bollnäs, fast först ska vi äta den efterängtade crabstick pajen. 

Thimmys mamma tog med den i morse när hon körde hit bilen.


Var seg i morse, men det var skönt att ligga en stund, sov ju itne så mycket i natt. Jag har fått ett beroende, betapet =P Alfapet på nätet och det går inte att sluta.

La mej ungefär klockan 2, Emil skulle upp klockan 5 och där emellan så var jag upp några gånger och kissade, känns ibland som man inte gör något annat än springer och kissar, trycker på så ibland. 

Sen klockan 6 då var det Thimmys tur att kliva upp, sen efter det kunde jag lägga mej och sova riktigt, efter ett tag i alla fall, katten insåg ju att jag var vaken och ville gosa.

Men sen kollade jag inte på klockan för ens 9 och då ringde jag mamma, hade tänkt ringa henne halv 8 egentligen men kanske var smart att inte göra det, annars hade jag fått vänta i flera timmar i stället.

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards