MammaTillTheo

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Linda Bäckman - 15 augusti 2011 10:17

Haft en helt underbar helg med trevliga människor och god mat.

På fredagen var jag och Thimmy bjuden till hans farmor och farfar, där deras barn och barnbarn var.

Vissa hade jag träffat vissa inte. Alla var hur trevlig som helst, as skönt gäng. Man kände sej verkligen välkommen och jag kunde inte något annat än njuta i deras sällskap.


Lördagen började med nedpackning av min lägenhet, packade ihop 10 kartonger ungefär. Sen bar det av till Örnåsen för mamma och mej, pappa och Emil var redan där.

Vart massa god mat på kvällen, pajer, kräftor, ost, kex, frukter, salami, korv och gott bröd. Mumma mumma! =)


Söndagen låg jag hela dag, inte alls nå pigg, kände mej febrig, hade brutal huvevärk och totalt orkeslös. Blev glad när Emil sa att han ville åka hem så kunde jag åka med och få komma hem till min egen säng. 


Men inte har jag då sove mycke i natt, vaknat mängder med gånger. Kanske för att jag låg hela dagen igår, vem vet.

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards