MammaTillTheo

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Linda Bäckman - 10 augusti 2011 15:49

Nu känner jag mej desto duktigare =)

Snart packat 3 kartonger med kläder. Sorterar upp efter kön och ungefärlig storlek. 

Med Nomy i högtalarna går det hur bra som helst, sen så är det ju kul att kolla bland massa barnkläder =)


Av Linda Bäckman - 10 augusti 2011 15:14

Klockan är kvart över 3 och jag har inte gjort något alls idag.

Klev upp när Thimmy gått sen la jag mej igen vid halv 9, lev upp 20 över 12 och var helt förstörd. Insåg att det dummaste jag kunde göra var att lägga mej och sova igen för då blev jag bara tröttare.

Sutte vid datan och spela lite betapet, lillebror har varit här och hälsa på innan han börja jobba.


Men nu ska jag ta mej i kragen och börja packa, får inte skjuta upp det längre. Om 21 dagar ska jag vara ute ur lägenheten och jag har inte gjort en endaste liten sak än. 

Av Linda Bäckman - 10 augusti 2011 07:33

Hade inte planera att hoppa upp nu men min lilla älskling tycker det är jätte kul att använda znooze (stava) på telefonen för att vakna till, tyvär gör alltid jag det åxå, speciellt med tanke på att jag alltid får knuffa/skrika åt han att hans larm är igång för han inte själv hör det, om och om igen. 


Men jag kanske får någon nytta gjort idag då =)

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards