MammaTillTheo

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Linda Bäckman - 7 augusti 2011 20:55

Idag har vi inte gjort något annat än legat  i soffan och sängen. Älskligen har varit bakis och lillebror seg. Inte gjort nånting i huve taget mer än att ätit en halv kebabtalrik och glott på tv.


Nu sitter jag och är sjukligt sugen på crabstickspajen men blir utan, den är ju kvar i Groland =(


Tror jag ska spela lite mer betapet för att fördriv tiden lite.

Av Linda Bäckman - 7 augusti 2011 09:24

200 g margarin

4 dl mjöl

4 msk vatten


Blanda och grädda


6 kokta, finhackade ägg

2 paket finhackade crabsticks

2 msk senap

2 dl majonäs

4 dl creme fraish

1-2 dl fryst dill


Blanda och häv över det på det gräddade pajskalet, som fått svalna.

Klar att serveras =)


Servera gärna med finhackad rödlök och tomat till, då blir det ännu mer smaskens =) 

Av Linda Bäckman - 7 augusti 2011 09:21

Undra vad man ska hitta på idag då? Lillebror sover och älskalingen sover, bara jag och katten som är vaken. Man vill ju inte ställa sej och dona på heller så man väcker dom och ute regnar det för fulla muggar så det går ju inte direkt att vara ute heller. 


Måste börja sätta fart med lägenheten snart, inte så långt kvar nu tills jag ska vara ute och jag har inte packat ner en enda sak än. 

Av Linda Bäckman - 7 augusti 2011 09:18

Igår hade vi kräftskiva, super gött och trevligt. Vi gjorde crabstick paj till och satan va god den var!!! Har aldrig i mitt liv ätit sån förut men det var då defenetivt inte sista gången kan jag lova.


Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards