MammaTillTheo

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Linda Bäckman - 30 juli 2011 12:14

Nu anländer vi i Härnösand =)


Prata precis med syster Carro, hon har gjort blåbärs paj,  helvete va gött de ska bli =P


Å sen ikväll blir det grilla. Hoppas verkligen på att vädret håller sej fint, ser molnigare ut nu.

Av Linda Bäckman - 30 juli 2011 09:47

I torsdags hade vi en liten personalfest, synd att inte Carola var med.

Började med ost och kex hos Sofie medans vi gjorde oss i ordning. Sen tog vi bussen mot Hudiksvall, där vi åt 3 rätters, gött som fan kan jag lova och mätt blev man.

Hade verkligen jätte trevligt =) Hoppas vi gör om det igen någon gång trots att jag slutat.

Av Linda Bäckman - 30 juli 2011 09:36

Sitter i bilen med mamma och pappa påväg till Härnösand. Trött som ett as, la oss rätt sent sen vaknat ett abtal gånger av 2 jävla flugor som surrat omkring hela tiden.

Hoppas på att jag lyckas sova lite i bileb på vägen ner i allafall.


Synd att inte lillebror följer med men jag förstår han. Då skulle han ju lära måsta åka tillbaka så han är hemma tills dom ska ha återträff =) Och Härnösand och systrarna finns ju jvar och det blir ju fler gånger =)


Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards