MammaTillTheo

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Linda Bäckman - 21 juli 2011 13:10

Varit iväg och lunchat på Märtas med Erica, trevligt och gött måste jag säga med

massa "spökprat". 


Slängde även på kontraktet på lägenheten jag ska få och var iväg till förvaltningshuset men nä jag var 5 meter ifrån disken så gick hon därfifrån och skulle inte komma tillbaka för ens ½ timme senare. Så jag får ta det imorgon. 

Har även skickat iväg en flyttanmälan om internet till Ljusnet.


Och imorgon ska jag ringa Folksam och Hotell och facket. 


Nu sitter jag och myser med katten min, ligger i famnen och är så go. Snart ska jag bege mej till jobbet, längtas inte allt för mycke men när passet är avklarat har jag bara 6 pass kvar på detta ställe sen frsvinner jag för evigt därifrån. 

Av Linda Bäckman - 21 juli 2011 12:59

Det är inte allt för lätt det här med att söka bostadsbidrag och sånt. Hur ska jag kunna veta vad jag ska tjäna i år? Jag jobbar ju olika hela tiden. 


Och hur mycket ska jag sätta? Hel, halv, tredjedel, fjärdedel, åttondel? 


Läre gå ner imorgon och prata med dom för jag har då ingen som helst aning om något alls. 


Någon som är duktig på sånt här? 

Av Linda Bäckman - 21 juli 2011 09:24

Gårdaggen spenderades med Malin. Vi va å käka pizza sen hem till mej, prata massa, spela spel och sen kom lillebror och sen Thimmy och dom vart det ännu mer prat=)

Malin åkte hem, Emil drog till Tobias och Thimmy oc jag gjorde oss lite middag och kollade på O.C och då kom mamma occh pappa och fika =)


Idag blir det lunch med Erica, slänga in kontraktet som jag itne hann med igår, sen iväg och jobba.. Bara 7 pass kvar nu, skönt som fan!!


Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards