MammaTillTheo

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Linda Bäckman - 11 juli 2011 11:49

Sitter och räknar på mina timmar på alla sätt och vis. Fick ju lön till midsommar och tyckte det inte kunde stämma så jag har gått och väntat hela tiden på lönebeskeds papper. Fick det i förrgår och inser att allt är fel utom min timlön. 

136 missade timmar som jag jobbat plus 10,5 timmar som jag skulle få 80% på eftersom jag var sjuk plus 1 timme för lite i röd dag lön plus 1 timme för lite i ob plus att han sänkt ob till som den var förut? 

Hur lyckas man med så mycke på en och samma lön? 


Pratade med han och han lät mest otrevlig och lät som han inte trodde mej, bara att det lät konstigt. Men nu har jag räknat ut allt, antecknat och ska ner och visa han när han slutar och jag börjar. Då får man väl se hur det går, säger han emot kan jag lova att en Linda drar in facket och då tar hon inte bara upp de, då tar hon upp allt om hur det är på jobbet.

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards