MammaTillTheo

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Linda Bäckman - 5 juli 2011 08:12

Ja så va semestern slut. Önskar den varade längre och att den vorit i en annan period då andra är ledig och inte bara jag. Men men sånt är livet, man får inte alltid som man vill. 


Ryggen har varit bra under semestern men så fort man var tillbak på jobbet så pang! Jippi! Nu har jag och se fram emot igen att knappt ta mej ur sängen efter jobbet, hjälp av Thimmy för att ta mej upp, hyper långsamma promenader och evigheter att ta sej från säng till toa och tillbaka mitt i nätterna. 

Har iallafall fått låna ett bälte av Lotta och det verka hjälpa lite under tiden jag jobba, man märkte skillnad. 

Men inte lite jag gruvar mej för morgonen och 5 till mornar då. Min chef är ju så rolig. Han vet att jag har problem med ryggen, han vet att jag är gravid, jag har sagt att dom inte ska sätta mej på så mycke långpass och varor. Vad får jag? Sista månaden jag ska jobba får jag 6 av 8 varudagar. Bära mängder med varor är ju precis vad min rygg behöver. Så ofta fick jag ju inte ens förut men så fort man säger till om något så verkar det som han gör allt för att jävlas och sätter tvärt om. 

Och de roliga är att 2 veckor senare så ska jag inte orka jobba en timme eftersom jag är gravid, för de vet han, redan fr typ 3 månader sen.


Näe nu ska jag slänga i mej en frukt och hjärn tablett, klä på mej och knata ner på jobbet.

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards