MammaTillTheo

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Linda Bäckman - 15 juli 2011 09:57

Jag ä verkligen sämst på att uppdatera min blogg men det ska väl bli bättre nån gång.


Jag är nu i vecka 28. Var på sån där kontroll i tisdags. Lyssnade på hjärtat och ungen var då pigg =) Det har brukat slå 140 men nu slog det 148. Blodtrycket var bra, järnet hade minskat från 114 till 111, och så mätte hon över magen, den hade ökat ½ cm sen sist. Och vikten =) jag väger inte ens ½ kg mer är vad jag gjorde innan jag vart gravid =) Kroppen har ändrat form, jag har gått ner på vissa ställen, och midjan har blivit 10 cm större än innan jag vart gravid. 


Har även fått tag på lägenhet, känns helt underbart! Jag och Thimmy ska flytta ihop =)

I början av veckan ringde jag tll Ljusdalshem, hade sett en ledig lägenhet på deras hemsida. Just då var det 2 som tittade på den men hon sa att jag skulle börja med att göra en bostadsansökan, 1 timme senare ringde hon och sa att det fanns 3 lägenheter, 1 som jag var garanterad och 2 som jag var på 3de och 4de plats. 

Fixade så jag fick kolla på alla lägenheter och sen fick jag välja vilken jag ville ha. Valde den jag var garanterad eftersom den var bottenvåning och finast i tapet väg. 

Så den 1 oktober flyttar vi till Ämbarbo. Så då får mamma, pappa och lillebror ställa upp för jag vet inet hur mycke jag klarar av plus vem vet, jag kanske ligger på bb redan då =P Mitt beräknade datum att föda är ju den 10 oktober. 

Det blir lite tajt och mycket att göra men jag får flytta till en större lägenhet i allfall.


Jobbet s'ger jag bara  ................ om. jag har 10 pass kvar nu. Nedräkning som bara den och det behövs kan jag lova. Lej lej lej!!!!!

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards