MammaTillTheo

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Linda Bäckman - 25 juli 2011 11:37

Dom va inte allt för snabb måste jag säga. För 20 minuter sen när jag ringde på dom vid letsbo berget. 


Får se om jag orkar övningsköra till Hudiksvall eller om jag är för trött. Har ite allt för stor lust att köra men vore bra om jag gjorde de eftersom jag sällan kör nu för tiden.

Av Linda Bäckman - 25 juli 2011 10:04

Brutalt sugen på kina mat, länge sen man åt det nu, så jag ringde Thimmy som inte är så hyper förtjust i det och fråga om han ville äta lunch ute, och det ville han. Sen att jag ville ha kina mat =P Han sa jag har väl inge val haha =P Snäll pojk de som vill äta kina mat bara för att jag är sugen på det.


Verkar inte bli Sundsvall i helgen men åker nog förbi det i allfall. Prata nyss med pappa och han berätta att mamma, Emil och han fundera på om vi skulle ta husvagnen och åka upp till Härnösand och träffa systrarna och deras familjer. 

Prata med pappa ännu en gång och nu är det bestämt, han hade pratat med Carro så lördag morgon åker vi dit. 


Och ännu en till gång och några fler gånger prata jag med han och mamma, vi måste sakna varandra eller något, verkar som det på hur mycke vi ringt varandra här på morgonen.

Kommer på saker hela tiden, och inser att det var visst inte så och nu ska vi till Hudik. Fråga imorse om vi itne kunde dra dit eller till Hudik men näe! Sen 2 timmar senare så ringer dom och frågar om jag är klar att åka, då hade dom visst ändrat sej =)


Så nu ska jag hämta ut ett paket, köpa ny adapter till min bärbara dvd,, köpa bh, lämna in min telefon på lagning om det går, men som det stod i papprena verkar jag har garanti i 3 år, lät mycket tycker jag men vi får väl se hur det går. Har haft den i 1½ år och ska betala för den i 2 år men funkar inte som den ska nu, fel på knapparna. 


Så vart det ingen kina mat heller, lära ringa Thimmy och säga att jag skulle iväg. Jag som va så sugen.


Men nu ska jag sätta lite fart så jag hinner få i mej lite frukost innan vi åker.

Av Linda Bäckman - 25 juli 2011 09:20

3 pass kvar på jobbet, det är inte alls mycket de. Ska bli så otroligt underbart.


Inge Gävle vart det idag heller, vi kanske drar till Hudik på torsdag kväll i stället så det funkar att Linnea kan följa med. Synd att Carola aldrig kan. 


Idag är jag ledig och vet ite alls vad jag ska hitta på för något. Kanske packa ner lite saker i kartonger. Skulle vilja åka till Sundsvall och kika lite i affärer men lite svårt utan körkort. Men kanske ska dit i helgen, får se vad som sägs.

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards