MammaTillTheo

Alla inlägg under september 2011

Av Linda Bäckman - 8 september 2011 14:02

Carola min räddare! <3

Sitter och skriver med Carola på msn och lyssnar på massa Takida låtar och mitt humör har stigit till topp.


Saknar er flickor otroligt mycket, ni var inte bara jobbarkompisar utan mina närmaste vänner åxå.


Ni betyder <3

Av Linda Bäckman - 8 september 2011 13:25

Nu ger jag upp snart och lägger mej för dagen. 


Humöret är i botten och så är jag påväg att kliva ur sängenför att försöka göra mej på bättre humör så slår jag i tån i nånting så en tredjedel av tånageln lossnar, aj! 


Skit dag! Rädda mej någon från mitt dåliga humör!


Längtar efter bebis, nu får du ta och komma snart! 

Bebis tankar gör en på bästa humör <3

Av Linda Bäckman - 8 september 2011 13:19

Vad är det för fel? Försöker logga in på mitt konto på Flyff men står fel lösenord på båda mina? Hur kan det bli så? Det är ju inte fel!


Less som fan! Tänkte prova spela sims 3 förut å men vart nå krångel så orka inte försöka fixadet, skulle måsta instalera om skiten. 


Det här är inte min dag, gör mej på bra humör någon!


Tänk om min pojkvän kunde baa dyka upp sen med kina mat och glass eller något liknande, skuelle ju knappast hända =P Men man kan ju alltid drömma =P

Av Linda Bäckman - 8 september 2011 13:00

Ensam hemma och sjukt uttråkad, känner inte ens för att se på tv. Skulle vilja göra något men vad kan man göra i skogen? Plocka blåbär? Näe klarar mej!


Sugen på ut och gå men känner mej så tung och klumpig, trycker på som fan när man går och det blir bara jobbigt.

Men tror jag ska gå en liten sväng i alla fall =)


Vägde mej precis, har visst gått ner sen jag flytta till Hennan. -1½ kg på vågen. Så nu väger jag bara 4 kg mer än vad jag vägde innan jag vart gravid =) Skönt det så har jag inte lika mycket att gå ner senare. 


Alla tycker det låter illa va att jag knappt går upp och att jag går ner till och från? Kan tnka mej det, fått flera olika reaktioner när dom frågat.

Men om jag var onyttig förut, mycke alkohol, dricka, godis, chips, skräpmat och sen blir jag gravid och ändrarmitt levnadssätt totalt, slutar nästan helt med skräpmat, godis och chips köper jag men när jag väl plockat fram det vill jag inte ha så jag slänger alltid största delen av onyttigheterna jag köpt. Och alkohol blir det ju itne en droppe och sånt ger kilon 0 att jag åt aldrig regelbundet, spydde upp mycket av vad jag åt. 

Så ändrar man sej och blir sjukt mycket nyttigare så kan man ju inget annat än att gå ner, har ju bytt ut kroppen, magen är ju mycket större men den är ju på ett annat sätt och jag har ju blivit mindra på andra ställen på kroppen.

Av Linda Bäckman - 8 september 2011 12:43

Precis slängt i en tvättmaskin, mamma ville jag skulle tvätta en jacka åt henne. 


Funderar på om jag ska ta mej ett abd eller kanske en kall dusch. Känner mej lite febrig och hängig. 

Vill bara krypa ner i sängen igen men känns som jag har för mycket annat att göra. Som städa klart och gå igenom mer kläder och saker, packa bb väskan men har verkligen ingen ork till något just nu.


Av Linda Bäckman - 8 september 2011 11:29

På sjukt dåligt humör igår kväll när jag skulle lägga me. Älsklingen kom hit och bara psyka sej med mej under hela kvällen när vi kolla på tv. 

Gick och la mej på soffan., höll på avlida för det var så varmt och halsen börja göra ont. 

Kunde knappt sova nå alls i natt, halsen värkte mer och mer, slem kom upp, stel blev man för man låg inte allt för bra, ljust, kissnödig som man får springa på toa ett ex antal om natten som vanligt och sen skulle ju både mamma och pappa upp tidigt. 


Vaknade 4 i natt, klev upp vid 5 tiden, bad mamma görate åt mej, satte på tvn och satt där till 7 sen gick jag in till älsklingen och la mej å sov. 

Katten var hur gosig som helst och skulle vara uppi och gosa hela tiden så vi fick trängas =)


2 timmar senare drog älsklingen, jag fortfarnde sur men nu har halsen mildats och är genast på bättre humör. Man ska inte jävlasmed mej när jag itne mår bra!!

Av Linda Bäckman - 7 september 2011 18:40

Vart inge mer gjort, rensade bara en låda. Satt fortfarande kvar vid datan när mamma kom tillbaka från tandläkarn.


Önskar jag fick ett ryck till. 


Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards