MammaTillTheo

Alla inlägg under september 2011

Av Linda Bäckman - 19 september 2011 18:42

Ja då var all tvätt klar då =) 

Varit lite duktig idag i alla fall. Ska ta och förbereda lite till maten och sätta igång kaffet tills mamma och pappa kommer hem. 


Sen ikväll ska jag vara onyttig och äta chips och dipp, de får man ibland. Å så ska det bli massa Grey´s anatomy. Det behöver jag idag, det förtjänar jag idag i alla fall! =P

Av Linda Bäckman - 19 september 2011 18:13

Gahhh!!!!! 


Vad förväntar man sej egentligen med de tankesättet? Vore det jag i den situationen så skulle jag vara tacksam om jag ens fick de, men komma och försöka kräva en sån sak? 


Det kokar i mej! 

Av Linda Bäckman - 19 september 2011 16:01

Flicka lilla! Jag bryr mej inte om dina kommentarer, du kan skriva vad du vill, jag bryr mej inte.

Av Linda Bäckman - 19 september 2011 15:37

Om man skulle ta och göra någon nytta kanske? Tvättat några maskiner och ska väl ta och vika ihop det som är tort förutom mammas kläder för dn får hon sköta själv =P Vägrar stryka kläder och hon ska promt ha sitt struket =P


Sen ska ja se om jag kan få någon bättre ordning i mitt lilla rum med alla saker, inte det lättaste men man får väl se hur det går.


Ska försöka luska ut någon middag att göra åt familjen åxå. Kul att laga mat har jag insett =D

Av Linda Bäckman - 19 september 2011 15:32

Begav mej nyss ut i regnet för att hämta posten. På vägen upp till huset så hör jag hundskall. Och jag dum som jag är är nästan på väg att gå till baksidan för att säga hej till Bella och Bamse.

Undra hur länge det ska ta innan man helt inser att dom faktist är död?


Gått någon liten månad, saknar dom otroligt mycket men ändå vet man att det är det bästa. 

Av Linda Bäckman - 19 september 2011 14:35


Kolla in stor magen!






Å så jämför vi lite =P






Lite skillnad va =P Hehe och ändå har jag bara gått upp 7 kg =)       



     

Av Linda Bäckman - 19 september 2011 14:20

Gick nyss förbi spegeln och kunde inte låta bli att hajja till. Min mage!! Inte lite den växt =)


Måste ta ett kort så ni får se =)

Av Linda Bäckman - 19 september 2011 13:42

Tänkte tipsa om några sidor där man kan få lite gratispaket för gravida =)

Alltid trevligt med sånt tycker jag =)


    


http://www.alltforforaldrar.se/gravidpaketet





 

http://www.goboken.se/Verktyg/Registrering/?promotioncode=IB001101










http://babytobe.se/





http://www.babybox.se/?partner=PAMPERS




 



Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards