MammaTillTheo

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Linda Bäckman - 18 september 2011 21:08

Nu har det varit mycket igen.


På torsdagen kom älsklingen har jag för mej =)


Fredagen klev vi upp sent efter att sovit väldigt dåligt på natten, jag i alla fall. Sen gjorde pannacotta och tacogratäng =) Mumma mat de kan jag säga!


På lördagen bar det av till Härnösand. Träffa syskon med familjer, gratta Edwin och Rebecca som fylt år.


Var även in i Birsta och shoppa lite smått =) 

Köpte mej lite tallrikar, några till glas, kudde, kuddfodral, dörrmatta, 2 små hyllor och kanske något mer.


Vart verkligen heldag, kom hem strax innan 12 på kvällen. På vägen hem hade jag sammandragningar som tusan. Höll på i minst 40 minuter till och från konstant. En liten Thimmy vart nervös kan jag säga, lite orolig att behöva åka in i natt redan när väskan inte blivit packad än eller något.


Men nu håller jag på tvättar upp alla barnkläder så ska jag ta och packa väskan efter det =) Man vet ju aldrig när det blir dags =)


Idag vart det bröd och bullbak med mamma, riktigt gott och jag är så sugen på att börja baka när vi flyttat. Är ju kanon att göra som vi gjorde idag. Dubbel sats så vart det 8 stycken och på varje sån blir det ju flera skivor =) Gott och lätt och man lär ju spara lite pengar på att baka själv åxå =)


Sen har jag även lekt trädgårdsmästare idag =P Hjälpte mamma att knipsa bort på en stor blomma så den såg finare ut.


Även kollat på när dom spelat bingolotto, pappa vann en ny lott men mer vart det inte, men men. 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards