MammaTillTheo

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Linda Bäckman - 14 september 2011 15:18

Äntligen börjar jag på piggna till lite smått. 

Hängt upp tvätten, diskat, hämtat posten och funderar på om jag ska gå igenom en kartong med kläder.

Tänkte slänga allt jag inte använder fast först se om mamma vill ha det. Kanske försöker sälja något på tradera. 


strax kommer mamma, har förberett kaffe till henne så det bara är att trycka på knappen när hon kommer =)



Av Linda Bäckman - 14 september 2011 12:43

Ätit överdrivet mycke frukost/lunch, kollat på ett avsnitt av Grey´s anatomy, slängt i en maskin tvätt och vill bara lägga mej och sova. 

Önskar jag fick lite energi, trött dygnet runt nu. Kanske ska ta och gå ut en sväng, ta en bok och sätta mej och läsa lite, bara få lite frisk luft, kan nog behövas. 

Av Linda Bäckman - 14 september 2011 10:45

Gud vad jag har börjat drage mej på mornarna, ligger kvar till in på förmiddan. Sover ju så dåligt på nätterna, vaknar och måste upp och kissa, ligger inge bekvämt.


Undra vad man ska hitta på idag då, tvätta up det som finnd i tvätttugan i alla fall en får jag se vad det blir. 

Mamma slutar tidigt idag så hon sätter en säkert i jobb =P


Nu ska jag fortsätta mysaa med katten som är grymt myssjuk idag =) Tror även jag ska börja kolla på Greys

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards