MammaTillTheo

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Linda Bäckman - 7 september 2011 18:40

Vart inge mer gjort, rensade bara en låda. Satt fortfarande kvar vid datan när mamma kom tillbaka från tandläkarn.


Önskar jag fick ett ryck till. 


Av Linda Bäckman - 7 september 2011 14:35

Har varit hur trött som helst idag, orkade knappt hålla ögonen öppna men känner mej duktig ändå, har lyckas fått lite gjort här idag.

Städat mitt rum och går igenom kläder och rensar ur=)


Igår var ma duktig å, tror det var en mamma som blev glad. Har hållt på och rengjort skåp och skåpluckor väldigt noga och igår så började jag med badrummet, väggen, dörr, lister m.m


Det känns bra å hjälpa till så mycket som möjligt för att visa tacksamhet att jag får bo här i en månad för att slippa 1½ hyra i Ljusdal. 

Av Linda Bäckman - 7 september 2011 14:26

Har beställt min favorit serie "One tree hill". Sjukt underbar serie! Har aldrig brytt mej att titta på den förut men sen så gav jag mej fan på att ge den ett försök så jag och en tjej började kolla och jag fastnade på en gång, blev kär! 


Köpte 4 säsonger förut och idag beställde jag 3 säsonger till, bara sista säsongen som fattas då. 


Var lämpligt för det var som lite rea på dom nu =) 

Hade som inte tänkt att beställa något, skulle bara beställa Engmans kapell till mamma men så såg jag det där och kunde inte låta bli.

3 säsonger av Oth och Engmans kapell skiva för 626 kr är inte dåligt =) Bara serien skulle gått på 900 i vanligt fall.

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards