MammaTillTheo

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

Dollarstore gjorde min dag

Av Linda Bäckman - 23 maj 2011 10:22

Snacka om att en liten sak kan göra ens dag. Satt på sängen och tänkte se vem jag jobbar med idag, hoppas på att jag skulle bli på bättre humör. Så ringer telefonen, en tjej ringer från en affär och berättar att jag vunnit en städhink. 

Jag och mamma var och handlade på dollar i fredags innan vi skulle iväg och där var det tydligen någon slags tävling, eller det var fler men vi gissade bara på en. Man skulle gissa hur många blå stenar det var i en burk och tydligen var det jag som vann. Så nu måste jag väl ta tag i att städa =) Kanske var ett litet tecken på att nu får det vara nog. 


Lika så igår när jag var hemma hos mamma och pappa. Pappa håller på göra en grillplats och jag hjälpte han att mäta, bära och tänka lite. Så¨råka jag tappa en sten och den gick av precis på mitten så då löste det sej. Vi hade tänkt galet så det var vkligen menat att vi skulle ha det så =)


Näe nu ska jag iväg och jobba och mitt humör är mycke bättre, önskar bara sötnos kunde höra av sej så skulle det bli bättre ändå.

 
 
Thessan

Thessan

26 maj 2011 09:09

Du har en länk hos mej, hoppas du länkar till mej oxå

http://thessan85.bloggplatsen.se

Linda Bäckman

7 juni 2011 08:14

Fixar det nu =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Bäckman - 1 februari 2013 13:43

test test test

Av Linda Bäckman - 8 november 2012 10:59

8766609489

Av Linda Bäckman - 15 oktober 2012 09:01

          Klicka på bilderna för att komma till den auktion du vill =) ...

Av Linda Bäckman - 18 september 2012 21:23

Klicka på bilderna för att komma till auktionerna     Fick lite skor som en tjej vela bli av med men när jag kom hem så såg jag att dessa var inte min smak ...

Av Linda Bäckman - 18 september 2012 20:15


Tänkte prova att blogga på nattstad, får se mjag trivs där annars kommer jag tillbaka hit igen =)   Men följa mej gärna där och lägg till mej på Blogkeen =)                 http://www.nattstad.se/intesomallatror ...

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards