MammaTillTheo

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Linda Bäckman - 3 maj 2011 08:35

Idag är det städ och tvätt dag på, man blir aldrig som ledig. Jobbar man inte ska man tvätta, städa och dona på med saker. Sen är jag väl lite lat och duktig på att skjuta upp städning lite väl mycket. Men nu ska det bli ändring! =)


Igår fick jag reda på att jag knappt ska jobba något mer. Frågade chefen om jag fick vara kvar så länge jag känner at jag klarar eller om han planerat någon viss månad som han vill att jag ska sluta. Då sa han att jag blir hemma när min andra semester är slut. Så jag jobbar min sista dag sista juli eller nånting sånt. Han sa att eftersom jag är med barn kommer jag inte orka de. Hur vet han de? Samma som när jag var sjuk för bara ett litet tag sen så vägra han låta mej gå hem för jag är gravid och då är det därför jag var så, bullshit!

Samma som folk planerar att man ska göra saker och ting och sen blir planerna med några andra. Men jag är ju gravid, då kan jag ju inte göra något! Bullshit! Jag kan vara social och göra saker fast jag är gravid, jag dricker inte men man kan väl vara social för de.

Jag tycker dt är jätte tråkigt verkligen att alla ser det så och det är lätt att skylla på att jag är gravid. 


Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards