MammaTillTheo

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Linda Bäckman - 6 maj 2011 10:35

Gud vilket tråkigt väder det är idag, man vill nästan helst krypa tillbaka till sängen igen och slå igång en film. Men funderar på att baka bröd till frukost tills sötnosen kommer tillbaka. Sen hoppas jag stort på att tvättstugan är ledig idag, skulle verkligen behöva tvätta och den där hyllan som jag tjatat om i en vecka ska skruvas upp idag. 


Jag måste säga att jag är sjukt lycklig, trots att vissa saker kan störa mej. Men du finns här så troligt bra för mej och hur jag än är så stannar du ändå. 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards